ingopingo

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av INGO - 1 mars 2011 09:14

Då ska vi tänka positivt och tänka bort siffror  

Har varit hos barnmorskan....tagit prover och vägt mig

Alla prover såg bra ut. Inget som jag var tvungen att ändra på. Så det  var ju bra.

MEN!!!

Jag hade gått upp

14,5 kg


HALLÅ HUR MYCKET SOM HELST OCH MERA HINNER DET BLI!!!!!


14,5 KIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLO!!!!
!!!!!!


Bäst för mig själv att jag visar mig grymt motiverad efter förlossningen.

Hur ska jag smälta detta?

Hur ska jag känna mig snygg idag?

Hur ska jag få Adam att tro att jag är snygg? =) nej då det tycker han redan...men det var tungt att höra att barnet väger några gram och jag har gått upp 14,5 kg....


Jag fick också höra Léons hjärtljud, det var magiskt. Hörde verkligen att det var någon som låg där inne. Allt lät bra sa hon! Hoppas han har det bra där inne. Han sparkade henne när hon tryckte på honom, det var kul!

Han är en riktig kung-fu unge.


Au revoir

Av INGO - 1 mars 2011 07:17

Hallå hallå!


Idag ska jag till barnmorskan

Första gången sen inskrivningen

Ska bli kul att se vad dom kommer att göra. Mäta magen? Lyssna på barnets hjärtljud? Jag berättar sen när jag kommer tillbaka om jag hinner innan jobbet.

Har en väääldig halsbränna just nu...försöker att inte äta något för det, gillar inte att stoppa i  mig saker i onödan, jag kanske kan hålla ut!?


Idag efter jobbet måste vi stanna kvar och inventera...lagom skoj, men vi ska försöka göra det snabbt så det blir gjort så att vi slipper göra det i flera dagar än en.


Adam är ledig idag

Han ska ta emot diskmaskinen som ska komma mitt på dagen. Spännande...hoppas dom inte repar upp hela golvet som vi precis har lagt nytt...hantverkare


Japp nu måste jag skynda mig lååångsamt

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards