ingopingo

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av INGO - 19 mars 2011 21:25

Idag shoppade vi loss på IKEA

Det fanns ett par fyrkantiga små mattor som vi satte ihop till EN MATTA!

Tyckte att det blev LEKFULLT och fint!

   

Vi har varit på middag hemma hos mamma

Nu ska jag gå och lägga mig

Jobb i morgon

Älskar dig Adam

Au revoir

Av INGO - 19 mars 2011 08:28

Underbart väder

Adam och Ingo har precis varit ute och lekt  

Jag var för trött för att följa. Sov INGENTING i natt. Gick och la mig på soffan efter ett tag för min rygg värkte och magen....var bara magen och lite till.

Syrran har kommit till Uppsala så vi ska snart möta upp henne.

Gå på stan en stund och sen ska vi kika på balkongsmöbler.

Dags att fixa till den så man kan sitta och mysa där när våren kommer på riktigt.


Igår träffade jag Erika, hon bjöd på middag OCH efterätt, lyx! Det var suuuuuper mysigt! Tack vännen! Sen efter maten rullade jag hem.

Pratade också med en gammal vän igår, vi har inte hörts av på nästan ett år. Det var jätte kul att höra om hennes nya liv....hon hade blivit mamma utan att jag visste om det, sjukt vad tiden går snabbt och vad några månader gör! Tack för det samtalet! Jag är fortfarande glad!  


Idag ska jag försöka fånga dagen

för i morgon är det dags för jobb igen...


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards