ingopingo

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av INGO - 26 mars 2011 06:55

 

Tänkte äta lite frukost nu

Uppe innan tuppen

Ingo ville ut

Igår gjorde jag inte mycket, därför känner jag mig bättre

Men jag har HUVUDVÄRK som heter Gargamell den store

Det bara dunkar

Ska dricka lite mer vatten

Har haft ont i öronen i 1½ vecka

måste gå och kolla dom någon dag snart

Idag tänkte jag få lite friskluft och åka själv och kolla på balkongmöbler

Hittade inga senast jag kolla men nu har jag fått lite inside information

från en säker källa! =)


Idag kommer Janne hem från Turkiet, spännande och höra om han vann alla golftävlingar eller om han erkänner att han faktiskt kom sist ibland...

Adam jobbar på som vanligt, han är så duktig. Jag själv jobbar min sista vecka i stan och sen förflyttas jag igen till en annan butik. Men det ska bara bli kul!

Det blir helger igen, men nu är det sista rycket innan Léon kommer ut.

Ingo har gått och lagt sig och jag har LAGT på mig, höhö. går in i vecka 30 nästa vecka...men nu är det 29 som ni kanske kunde räkna ut, utan hjärna.... 

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards