ingopingo

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av INGO - 29 mars 2011 20:30

Kollar på Sverige-Moldavien

Sverige leder med 1-0....borde vara mer. Sverige är dåliga!

Men jag har fullt upp med Léon i magen. Min mage vaggas fram och tillbaka, upp och ner och fötterna sparkas rakt ut! Riktigt starka sparkar! Adam ser hur han flyttar runt i magen, såååå himla häftigt!

Idag var jag på kontroll hos barnmorskan

Fick höra Léons hjärtljud, det var underbart!

Sen mätte hon min mage, som gick enligt kurvan

Hon vågade väl inte säga annat! =)

Behövde inte ställa mig på vågen eller ta något nytt blodprov, det skulle vi göra nästa gång.

Nu är det bara 10 veckor kvar till beräknad förlossningsdatum....tiden går snabbt nu!!!


I morgon börjar 13:00 så jag ska verkligen försöka sova lääänge efter morgonpromenaden...(kommmer inte funka) men jag ska testa.

Jag och Ingo ska gå och lägga oss nu

TRÖTT

Au revoir

Av INGO - 29 mars 2011 06:38

Idag är det dags för ännu ett besök hos barnmorskan. Ska vara där om en liten stund. Adams brorsa ska vara hundvakt idag så jag slipper stressa hem från sjukhuset och till jobbet. Snällt!

Ingo traskar runt i lägenheten, han vet inte riktigt vart han ska lägga sig verkar det som. Jocke ligger inne i gästrummet och han sitter utanför och piper just nu.

INGOOOOO KOM HIT!

Han vill in till honom


Jag har varit vaken sen 03:00

härligt att det blir ljust tidigt i allafall. Så vi tog vår morgonpromenix 05:00

ingen var ute

Jo bara en kvinna som gick och sjöng för sig själv

Ingo blev lagom rädd, men skulle ändå skutta till hennes sång...fram till henne.

Jag hade inga linser på mig, så jag gick i en "dimma" såg inte riktigt hur hon såg ut.

Léon är också vaken. Kände nästan en liten fot idag tror jag. Jag skulle putta på honom och i samma sekund sparkade han mot mig, så jag nuddade han liksom.

Efter det såg jag magen vända sig lite. Hoppas att han mår bra där inne. Förhoppningsvis får man väl höra hans hjärtslag idag. HOPPAS!

Adam jobbar extra idag plus att han hade något möte. Han var en underbar sambo i natt. Han masserade mina fötter för att jag hade ont. Älskar dig!

Sen fick han säkert springa till bussen för att hinna iväg till jobbet


Fånga dagen riktigt reeeejääält idag!

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards