ingopingo

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av INGO - 20 mars 2011 19:21

Har jobbat hela dagen

Känner mig trött

...trött som en....

...människa...

Har fått middag hemma hos mamma medans Adam kollade på DIF-LULEÅ hemma hos hans pappa. Luleå vann tyvärr...Så han är väl påväg hem. Han är ju DIF:are..så han har ju inte ringt än, pga sur min efter matchen =) i guess!

SItter ensam hemma i soffan, undrar när jag var ensam utan hund och man senast?

Läskigt tyst...i dont like it! Tycker om att vara med Adam och Ingo, mina underbara älsklingar!

Jag har ju i och för sig en bäbis i magen som jag ligger och känner lite då och då. Hans sparkar har nått mig ett antal gånger idag. Undrar om det speglar verkligheten. Bus i magen...bus i verkligheten?.....Förmodligen =)

I helgen som kommer ska jag ÄNTLIGEN få träffa min vän som är bosatt i Östersund. Ska bli sååååå himla kul! På lördag ses vi i Stockholm, då ska hon få träffa Adam för första gången, jätte skoj! På tiden...Vi har bara hunnit köpt lya, förlovat oss och väntar vårt första barn =)=) haha!


  Längtar efter Ingo och Adam nu....kom hem!

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards