ingopingo

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av INGO - 25 mars 2011 06:56

    Har varit vaken hela natten haft ont överallt och har jätte ont i halsen.

Brukar inte vara sjuk men idag blir det till att vara hemma...typiskt!

Hundarna har vaknat och jag orkade inte ens gå ut med dom. Mamma fick komma i morse vid 06:00 och gå med dom en sväng.

Ska gå och lägga mig igen, ville bara ge er dagens inlägg.

En snabb berättelse från i går

Jag köpte en tröja

När jag kom fram till tjejen i kassan säger hon hurtigt

- Den här klänningen är såååååå HIIIIMLA FIIIIIIIIIIIIIIN!!! Skit snyggt med tajts till, testa det när du kommer hem!

(Jag tittar inte ens på henne)(Lyfter fram magen på disken)

Jag: - Klänning? på mig slutar TRÖJAN strax under magen, men JA JAG KAN TESTA MED TAJTS HEMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Tjejen: Du kanske kan ha den som klänning sen efter några år efter graviditeten, hhahahahaha

Jag: HAHA på dig själv du jääääävla......hej då

Tjejen: Kvitto?


(Nej, för jag kommer väl spräcka tröjan efter första användningen och det är ju mitt fel)


Jag önskar er en trevlig helg =)

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards