ingopingo

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av INGO - 4 mars 2011 08:20

Hello!

Vi är uppe i Dalarna!!!

Jag och Adam hade gjort upp en plan med Mias kille Clas att komma upp i helgen. Mia visste ingenting, hihi! TRODDE VI!

Mia lyckades klura ut att vi var påväg upp till henne innan vi kom fram.

När någon vet i Dalarna...då kommer allt fram tydligen =)


Igår åt vi middag och idag är killarna på fotbollsträning. Jag och Mia hinner därför njuta av utsikten och all skitsnack som vi har att ta igen efter flera månader isär.

Det är huuuur fint som helst här uppe. Men det e ju inget nytt. Jag har alltid älskat Dalarna, skulle lätt kunna bo här.


Vi kommer hem i morgon igen

Nu ska jag och Mia på en långpromenad med Ingo. Vi ska åka en tur till Gesunda för att äta middag med Mias pappa och hans sambo Kattis ikväll i deras sommarstuga. Ska bli mysigt.

Nu sitter jag med denna utsikt...underbart!

         

        

Av INGO - 4 mars 2011 07:38

Igår fixade vi bord till köket. Tuuungt var det! Stackars Adam. Jag ska ju inte bära men fick hjälpa till liiiite liiite.

Jag blev nöjd. Nu finns det inga lister eller gardiner vilket gör allt kalt i rummet. Men ni kan se på ett ungefär hur det kan bli.

  Idag är det jobb och sen HEEEELG!!!

Adam är också ledig så vi ska bara vara tillsammans och träffa lite släkt och vänner under helgen.

Ingo är med förstås, han har precis fått lite frukost tillsammans med oss...på bordet....=)

    Ha en underbar fredag

Au revoir 

 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards