ingopingo

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av INGO - 18 mars 2011 07:47

Idag ser jag framemot en middag hemma hos en kompis

Ska åka dit direkt efter jobbet

Adam e ledig idag lyckoooost!


Adam fyllde ju år i lördags, jag köpte biljetter till José Gonsalez på musikenshus den 15 april. Sen fick han ett nytt playstation PS3, som han ska spela hela dagen idag...om jag känner honom rätt! =)


Karate kid är vaken sen länge. Hans sparkar får mig att hoppa till varje gång. Men det är härligt!

Idag fick jag stor lust till att fixa balkongerna...(har två) Lägga någon slags trall och sen några mysiga möbler. Det får vi fixa i morgon när jag e ledig. Sen jobbar jag igen på söndag. Gravid men ändå så duktig  måste berömma mig själv iband också. Har fått så himla mycket tid över på morgonen nu när vi har diskmaskin...vet inte hur jag ska vara i köket, men det kommer väl.

Idag öppnade jag garderoben inne i barnrummet...alltså.....om någon ska köpa något till oss när bäbisen kommer så behövs det INTE INTE INTE mer kläder...jag skäms nästan. Har sjukt mycket att sätta på lill-killen när han kommer ut. Han får ju ett syskon senare så det är bara att återanvända, tur det!

Ha en trevlig dag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards