ingopingo

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av INGO - 27 mars 2011 16:34

  Har bara lagt ut dyna på en så ni kan se färgen

Jag är nöjd! =)

Av INGO - 27 mars 2011 09:11

Igår köpte jag balkongmöbler utan att Adam sätt dom eller visste om det

Så Stinas kille hjälpte mig att köra möblerna från plantagen igår. Mamma kom och bar upp grejerna tillsammans med C. Jag ville montera ALLT innan Adam kom. Så jag drar upp allt i vardagsrummet sätter mig med 16 kg övervikt och börjar skruva och skruva. Magen blir mer och mer som en citron. Men jag fortsätter. Sen kan jag knappt resa mig, men jag är klar! Yes!

Ska ut med grejerna på balkongen.

Jag fastnar...inte med magen utan med stolen. MÖBLERNA GÅR INTE UUUUUUUUT!!!!!!!!!!!! SKÄÄÄMTAR DU!!!!!!


Ett nervsammanbrott är på väg, så jag beslutar mig för att cykla iväg till kvarnen och handla lite. Kommer tillbaka. Skruvar isär en fotölj ute på balkongen. UTE!

Jag trodde jag var sjuk härmodagen...ingen hur min hals ser ut idag!

JAG ÄR HEEELT OTROLIG! SvÅrt att slappna av probleeeeeeeeeeeeeeeeem!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag hör att Adam kommer hem, Ingo skäller!

Adam kommer ut på balkongen...

- Men älskling, vad har du gjort? Har du gjort allt det här själv?

Jag: VET DU HUR ONT JAG HAR I HELA KROPPEN???? MIN MAGE ÄR SKIIIIIT STOOOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!

Adam: Men varför gör du såna stora projekt för, ska du bestiga berg i morgon med magen också eller? Skärp dig!!!

Jag: Får inte ut möblerna.....

Adam: DÅ är det bara att börja om

Jag: NEEEEEEEEJ! VI LYFTER UT MÖBLERNA GENOM FÖNSTRET BREDVID OCH DU TAR EMOT DOM!!! KOM IGEN NU! JAG VÄGRAR SKRUVA ISÄÄÄÄÄÄÄR DOM!!!

UUUUT PÅ BALKONGEN NU!!!!!! JAG LYFTER TA EMOT!!!!!!!!


Så vi lyfter över en soffa genom fönstret...hahaha hoppas ingen såg oss, men det gick bra och jag somnade ståendes efter den dagen.


Ha en bra dag idag

jag ska försöka bli frisk och kry tills i morgon

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards