ingopingo

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av INGO - 3 mars 2011 08:01

God morgon

Torsdag

Hittade ett bord på blocket igår som vi köpte

Ska hämta det idag efter jobbet.

Ett bord och fyra stolar jätte fina, för bara 1000kr. Snacka om klipp!

Vi tänkte att vi inte skulle köpa ett helt nytt bord nu när man ska ha barn

så kan den leka "hacka gaffel i bordet" lite oftare.   

Nu måste jag fixa gardiner...SVÅÅÅÅÅRT juuuu!


Hela natten har Léon dansat rumpa i magen...rumba heter det kanske?hehe

Så fort jag rörde mig rörde han sig och trodde det var dags att vakna.

Syrran och hela hennes familj har legat deckade i magsjuka, nu har mamma också fått det. Tur att man inte har umgåtts med dom. Hade inte klarat av att spy med den här magen.

Fick gå i slowmotion idag när jag var ute med Ingo. Tror att Léon vände och vred på sig. Kändes VÄLDIGT mycket. Kunde liksom inte gå...men nu har det gått över.

Solen skiner idag igen, fint med den blåa himlen.

Ingo njuter av det också

Igår köpte jag lite godis till jobbet...längtar tills jag börjar idag så jag får äta upp det =)



Au revoir  

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards