ingopingo

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av INGO - 15 mars 2011 19:05

Sitter i soffan, som jag vanligtvis gör efter jobbet. Adam står vid spisen...det låter väldigt bra tycker ja...

Han gör sin special köttfärssås

Ska bli gott

Ville bara säga att Léon har dansat runt i magen hela dagen.

Så han verkar må bra hoppas jag.

Åt lunch med en kollega gammalkollega idag, super trevligt!


Adam var över till hans farmor och farfar idag och hälsade på. Ingo kissade inne på deras kruka i vardagsrummet.....good boy....not.....


ALLTSÅ VAD HÄNDER?

JAG LOVAR det kom ut en fot precis..alltså inte ut, ja ni vet jag menar. STÖRSTA SPARKEN någonsin. Åhhh både jag och Adam såg det också!!! han är helt galen just förtillfället. Så här stora och  kraftiga sparkar har jag inte upplevt någongång. Häftigt! Ska sluta skriva och njuta av sparkarna...

Av INGO - 15 mars 2011 08:58

  Ingo ligger på sin solplats i gästrummet

Solguden har hittat hem

Han är helt slut efter natten

han fick hålla sig från att kissa fram till 08:00

HAN VAR SÅ PINKE nödig stackarn.

men jag och Adam sov sov och sov.

han vågade inte väcka oss tror jag, för han brukar ju alltid göra det.

Idag skiner solen, härligt.

Igår tvättade vi all tvätt som fanns, det är så skönt när det e gjort.

Jobb väntar, även i helgen ska jag jobba extra.

Léon har varit så himla tyst i ett par dagar nu...hoppas han börja dansa snart igen.

Ska till barnmorskan den 29:e igen.

Mamma har tydligen tappat bort sin mobil, så om du läser det här mamma så har vi en mobil till dig.

Au revoir   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards