ingopingo

Alla inlägg den 1 april 2011

Av INGO - 1 april 2011 19:32

Jag sitter hemma själv just nu

Adam är hos ett par kompisar

Många skulle tycka att det är skönt men jag saknar honom redan

I´m aloooone!!!!!!!!! Stackars mig...fast jag har köpt en massa smågodis som jag håller på att vräka i mig just nu. Ingo ligger i hallen och väntar på Adam. han får ligga där i ett par timmar.

Idag köpte vi lite mera saker till balkongen, blir jääätte fint!

     

I morgon är det dags att jobba...slutar 20:00 så det blir ett 9,5 timmars pass...TÄNK POSITIVT NU!!!

Köpte en liten gosekanin till Léon också

 

Sen fick man en blöjtunna från Barnens hus idag

 

Idag när vi skulle parkera på coop parkering var det en skylt med en gorilla på?...Och Adam sa att här får du inte stå.

Vadå skulle man veta om det?

Någon som vet att man inte får parkera på en gorilla parkering?? Jag fattar ingenting...

aaajjaaa

Au revoir

Av INGO - 1 april 2011 10:02

     

Vi tooooog soooov morgon idag

Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag behövde det.

Adam fick ta morgonpasset,så han ligger fortfarande och sover. men han är ju ledig hela helgen och jag ska jobba lördag-mån. Gravid-power! Känner mig pigg! SNYGG SMAL HURTIG!!!!!!!    

Ska äta lite frukost nu, Léon är super vaken i magen, jag tror att han tar salsa lektioner idag. Det var hip-hop igår tror jag. Länge sen han hade ett lugnt balett-pass....

Det verkar inte bjuda på någon sol idag...

Vi ska nog ta en tur idag för att kolla på lite inrednings prylar till balkongen. Nu står möblerna där men vi måste få det lite mysigt. Men det är ju bara april så inga växter ute än...

1 april är det ju...undrar om någon kommer försöka lura mig idag?

I dont think so!

Undrar om jag ska hitta på något för att lura Adam? ....klura

Det ringde på min mobil i morse, från en budfirma såg jag nu på nätet för jag missade samtalet. Jag ringde upp...dom visste inte vad jag pratade om...Skumt?

jaja då får dom ringa upp igen då.

Dom frågade inte ens vad jag hette, hur i h*****te kan dom veta att dom "inte vet vad jag pratar om" då? Vilka pajjas figurer...

Fredags mys i dag, ge varandra extra kärlek

Nu ska jag gå och hoppa i sängen så Adam vaknar =)

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards