ingopingo

Alla inlägg den 7 april 2011

Av INGO - 7 april 2011 17:22

Idag har vi shoppat, jag e heeelt slut

fast mest av stormen ute...herreguuuud vad det blåser!!!

Äntligen hittade jag en skötväska som jag tyckte om, vanlig enkel svart.

Ska väl sy på ett leopardtyg i smyg så inte Adam ser =)

Min älskling gav mig ett par örhängen idag...tack vääärldens underbaraste Adam blev jätte glad!!!

Har lovat Adam en brakmiddag idag så jag ska bara vila, lite sen blir det "mästerkocken" avsnitt två.


Nu har vi snart allt! Nu fattas bara BARNET!!!! =) längtar!!!!!

Fick ett par byxor från Carro, taaaaaaack så himla fina och söta. Om det fanns i större storlek hade jag köpt dom!

 

Jag har haft en underbar dag idag

Ingo e heeelt slut

 

Au revoir

Av INGO - 7 april 2011 08:58

Idag är vi lediga båda två

Ska bli så mysigt

Vi ska kolla lite grejer på stan

sen ska vi åka och kolla på bäbistillbehör

Vi har köpt det mesta men vi behöver fortfarande lite saker.

Man kan shoppa loss i en bäbis butik!!!!!

Har klippt ut en liten checklista innan förlossningen

Skötväska är det svåraste, finns bara fula ju.

Jag skriver lite mer senare

MÅÅÅSTE försöka göra mig lite snyggare

Sminka bort rundheten med lite foudation och skugga =)

I´m fat and i´m proud 


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards