ingopingo

Alla inlägg den 4 april 2011

Av INGO - 4 april 2011 20:52

       


Adam la sig lite tidigare än mig ikväll.

Men han hade svårt att slita sig från dörren

puss puss gooo natt

puss puss god natt

puss puss

Av INGO - 4 april 2011 07:09

Kan vädret bli gråare än vad det är idag och hur det var igår?

Ryck upp dig nu väderbestämmaren

Jag och Ingo har varit ute och discodansat och jag har pratat med min Adam och önskat han en underbar dag på jobbet.

 

Nu börjar en ny vecka

Det betyder 3 veckor till löning

Allsvenskan är i fullgång

Jag går ner i tid på jobbet

Nio veckor kvar till beräknad förlossning


Pratade med en kompis sen låååång tid tillbaka.

Du vet vem du är =) läs med lite ironi och nej vi är verkligen inte ovänner.

Jag: Heeeej hur mår du?

L: Jag mår bra

Jag: Vi har ju inte sätts sen jag blev gravid???? Du har ju inte sätt min mage!

Jag kan ju inte bara komma hem till dig med en liten bäbis helt plötsligt utan att du sätt min mage?.....

L: Mmmmm.....

Jag: Har du fullt upp den här veckan?

L: Ja jag har sjuuukt mycket att göra. Varje dag är uppbokade och kvällar och helger.

Jag: okeeej....ja men vi får styra upp något...

(jag får INGEN respons)

L: Men jag ville bara säga hej det var ju så länge sen....Du har ju sjukt stor mage alltså, ser det på din blogg som jag läser lite då och då

Jag: Jag veeeeet kan inte fatta det

L: Jag har fobi för gravid magar

Jag: Va? Har du?

L: Usch tycker det är läskigt lite äckligt

Jag: Men...jag ar inte fått bristningar än? Är det äckligt ändå?

L: Ja...


samtalet fortsatte....


Så där har vi förklaringen till varför hon inte vill ses!

JAG KÄNNER MIG EXTRA SNYGG IDAG!!! TACK L =)=) I love you


Ha en bra dag

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards