ingopingo

Alla inlägg den 14 april 2011

Hej

Av INGO - 14 april 2011 07:39

  God morgon

Ingo äter godis i soffan

Lite stora bitar kanske...=)

Idag jobbar jag fast lite senare

Ska storstäda så Adam har ett fint hem att komma hem till...(gör det varje dag) men man kan ju tro att jag bara gör det för idag.

Den här veckan har bara schwiiiiisssat förbi

Efter helgen har vi bara 7 veckor kvar till beräknad förlossning...sjukt

Men Léon har varit lugn sen igår, det är inte så vanligt, då blir man genast orolig.  

Igår rensade dom gatorna här runt i området

så nu finns det knappt grus på gatorna, sån vårkänsla  

Jag har ringt tandläkaren idag så jag ska kolla upp mina fina tänder innan Léon kommer till världen. Fick en tid snabbt så efter påsk är det dags att förhoppningsvis bara få en rutinundersökning så att det inte blir någon lagning

...ångest.

Solen skiiiner idag, ska göra mig iordning så Ingo får en rejäl promendad innan jag drar till jobbet. Tänk att jag ska få min första semester sen jag gick ut gymnasiet nästan. Har alltid jobbat på sommaren, kommer kännas konstigt, men super mysigt. Hoppas att det blir en fin sommar...Vi har börjat planera lite med föräldrardagar, men jag tycker att det e svårt. Vill ju att Adam ska vara hemma samtidigt =) Men han har bra tider på jobbet så han kommer hem i bra tider plus att han är ledig några dagar i veckan jämt. Guuud vad jag längtar nu. Får försöka tänka på att det är 3 månader kvar så man inte räknar ner för mycket.....to late

Man ser på magen att det snart e dax!

 

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards