ingopingo

Alla inlägg den 28 april 2011

Av INGO - 28 april 2011 18:47

  Ingo och Adam har somnat på sängen

Jag har varit hos tandläkaren idag...borrat, jag hade ett hål

Jag har dåliga tänder fast jag sköter dom exemplariskt

Men tandläkaren sa att vissa har det och det spelar ingen roll hur duktig man är.

Men jag måste sluta äta godis sa han....

Sen har jag varit hos optikern och kollat mina ögon. Så nu har jag gjort nytta.


I morse var Stina och Carro över på fika på gården. Vi hade det super mysigt. Deras bäbisar var också med...jag får fortfarande nöja mig med att min bäbis är i magen. Längtar tills han kommer ut och träffar alla.


Nu ska vi äta lax och potatis

Au revoir

Av INGO - 28 april 2011 08:53

   

Då var allt på plats. Balkongen är redo för mys och vila

Väntar på att Stina och Carro ska komma förbi nu på morgonen. Sen ska jag iväg till tandläkaren och vidare till optikern. Göra lite nytta.

Solen skiner men ändå lite kallt ute

Redan torsdag och jag blir lite rädd för veckornas fart. Fast det kan gärna gå lite fort. Jobbar helgen som kommer.


Léon växer och han håller på att banka i magen. Undrar när han kommer ut. Undrar när han sover? Det känns ju som att han är lika ivrig som mig och då kommer han ut tidigare garanterat, men så känner kanske alla bara för att man är redo och vill ha ut ungen =)

Igår jobbade jag 10 timmar....det tog hårt på min kropp. Somnade 02:30 efter att Adam hade gått till jobbet. Jag var liksom uppe och gick när han vaknade och skulle gå till jobbet...

Just nu så håller Léon på att trumma på mina revben, något nytt som han har kommit på. Sen trycker han upp rumpan så högt det bara går...

Aaajjj säger jag då!

Kom på att jag ska måla en tavla till barnrummet, ska fixa det i nästa vecka.


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards