ingopingo

Alla inlägg den 30 april 2011

Av INGO - 30 april 2011 17:13

Man ska inte gå på systemet som gravid...eller?


Mamma ringde och fråga om jag kunde gå på systemet idag, hon skulle inte hinna.

Tanken slog mig direkt

”Vad drygt att gå in där som gravid…snacka om dålig mamma jag kommer bli”

Tänker andra

Men jag gick in dit och det var typ tomt.

När jag kommer fram till kassan säger jag till tjejen

Jag: Känner mig dum som köper vin och rejer, haha

Hon: J,a men det gör inget

Jag: Det är ju inte till mig

Hon: Jasså, är det inte till dig?


HERREGUD VAD SÄGER JAG?? Då tror dom att jag köper ut till någon

Det gör jag ju men hon är ju myndig…hon är ju min mamma


Jaha rädda situationen


Jag: Alltså jag ska ha middag i kväll, måste ju ha något att bjuda på. Det kommer massa folk!!!!!


Hon: Legg?

Jag: Ja just jah hahha självklart!!!!!!!


Springer ut…..


Jaja mamma blev lycklig, hoppas hon gillade mina val som jag fick bestämma själv.

Au revoir  

Av INGO - 30 april 2011 09:05

Har inte haft tillgång till internet, därav min dåliga uppdatering.

Igår fick Adam ett mess från hans arbetskollega, att dom fick en liten tjej i går. Hon hade gått över tiden minst en vecka iallafall och allt gick snabbt när det väl satte igång. GRATTIS TILL ER ANDRA PRINSESSA!!


Idag är det sista april och det är stooooor fest i hemstaden. MEN vissa jobbar ju...10-20 så det blir inget firande eller någon middag för min del. Adam har precis stuckit i väg för att njuta av naturen med Mamma och Janne. Så Ingo får en lång promenad på 5 timmar...vi snackar golf!


I natt kunde jag somna vid 04:00 upp 07:00...och folk snackar om att

"Passa på att sova nu, för när barnet kommer blir det ingen sömn" Vilket skit snack!


1 maj i morgon

Ska klura ut vad jag ska demonstrera emot eller för!


Ha en trevlig Valborg

Kom ihåg att sprit gör än inte gladare

våga dansa loss utan alkohol =)


Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards