ingopingo

Alla inlägg den 24 april 2011

4H

Av INGO - 24 april 2011 13:01

Vi var på 4H idag

Solen och fin blå himmel

Elliot sprang runt och njöt av livet

            Syrran och hennes kille   Syrran poserar glatt

Nu väntar en eftermiddag med vila och sen blir det dags för att hälsa på Adams familj. Ha en bra dag

Au revoir 

Hej

Av INGO - 24 april 2011 09:02

Det var fullt ös igår med systrarna och lilla systersonen Elliot.

Han var hemma hos oss en stund och röjde loss i barnrummet som står klart tills Léon kommer till världen.

Igår åt vi MASSSSSSOR och fick påskägg, som var GÖMDA! =) Vi ensvisas att fortsätta med det trots att vi går över 30 års gränsen.

Sen lekte vi i parken och solen stekte.


Solen fortsätter att skina idag och jag måste ta mig ut snart

Tyvärr så bestämmer min kropp över min ork just nu, så jag får ta en sak i taget just nu. Känner mig väldigt seg. Tror att det är foglossningen som börjar bli värre. För jag fick stanna och stå still när jag var ute med ingo, kunde inte gå!!!


Just nu har Léon hicka


Systrarna är kvar så jag ska åka över till dom alldeles strax.

Adam jobbar hela helgen

Så jag får längta efter honom tills han kommer hem.

Ha en fortsatt härlig dag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards