ingopingo

Alla inlägg den 18 april 2011

Av INGO - 18 april 2011 20:48

Min näsa har blivit större

Mina fötter ser inte ut som fötter

Mina läppar ser ut som att dom har blivit utsatta för Botox

Min gångstil ser ut som en vaggande anka

Min ork är på noll

Men jag är glad ändå! =)

För Adam är så underbar!


Ska njuta av min ledighet i morgon

SKÖÖÖÖÖÖÖNT!


Av INGO - 18 april 2011 06:40

  06:00 Ingo och jag har varit ute och promenixat

Nu sitter han och tigger flingor som jag äter till frukost

Solen skiner in i vardagsrummet, så härligt!


Det har hänt något med kroppen, har blivit så tuuuung!

Det stör mig lite. Gick hem från jobbet igår för jag orkade inte stå och vänta på bussen. Heeeeelt slut, tog 30 minuter.


I påsk kommer mina kära systrar hit för att äta lite påskmiddag och umgås.

På lördag då vi ska ses skulle pappa ha fyllt 61 år  

Det går inte en dag utan att jag sitter och tänker på livet innan han gick bort. Allt har ändrats totalt. Saknar pappa så himla mycket.  Skulle göra vad som helst för att få honom tillbaka...

 


Vild ungen i magen har också vaknat

Heeela magen rör sig nu, inte bara sparkar lite läskigt. Senaste nytt: Magen lutar åt vänster, antar att han trycker upp rumpan för att jävlas =)

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards