ingopingo

Alla inlägg den 5 april 2011

Fis

Av INGO - 5 april 2011 22:17

I morse blev jag och Ingo "fisbröder"

Jag skulle kela med honom i soffan

Kom och pussade på honom

och helt plötsligt så får jag en fis i munnen

Råkade komma precis då han ville lätta på trycket

Så nu känns det som att vi känner varandra ännu bättre.


Jag tror att jag har den där "fis" oturen

för när jag går på stan då hamnar jag alltid bakom någon person som fiser

och jag pratar ju alltid och har munnen öppen då

Ja, då har jag ännu en fis i munnen när jag kommer gåendes där bakom...


Jaja nog om det

Jag har blivit besatt av klubbor

Favvo sorten är den blå!!!

Au revoir 

Av INGO - 5 april 2011 08:26

Jag är ledig idag

såååååå skönt!!

Sitter och äter en god frukost och ska verkligen ta vara på den här dagen.

Ingo har mycket att tänka på tror jag. Han sitter bara och kollar på mig 

Vad vill du vännen?

 

Hej det e Ingo

Du har ingen aning om hur jag känner eller tänker

Där sitter du och brer dina mackor med ett leende

och vad får jag?

Lite torrfoder som högst...och en godisbit när du lämnar mig kvar hemma

.....livet e så orättvist

och vad är det som ligger i din mage egentligen???

Jag har försökt tolka ert språk ...

snart

...snart kommer jag att förstå

I will make it

i´m right behind you

.......passa dig

 

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards