ingopingo

Alla inlägg den 3 april 2011

Av INGO - 3 april 2011 20:34

Myssöndag med mina killar

Ingo njöt av den härliga stämningen

Jag lyckades med maten och nu sitter vi och äter lite chooooklado

Sååå himla skönt att bara vara hemma

Mamma var och hälsade på systrarna idag, allt var bra med dom och Elliot hade blivit lite mörkare i håret och kunde prata lite också.

Längtar efter att få träffa honom igen.

Léon sparkar och rör sig som vanligt

Kan det finnas en gräns på hur mycket dom sparkar?

För det e verkligen heeeela tiden.

Men jag njuter trots att jag har fötter som ser ut som prinskorvar

....om jag skulle tappa jag lite ketchup på tårna och Ingo var i närheten

....skulle han LÄTT ta ett bett

och jag förstår honom

Dags att...få lite massage...ska smöra lite för Adam....

Aaaadam underbara duuu????

Au revoir

 

Av INGO - 3 april 2011 07:46

God morgon


Det blev en lång dag i går, slutade 20:00

Ska börja göra mig iordning för ett nytt pass idag men jag slutar 18:00 så det ska bli lite lyx.

Adam sover...ingo också. När Adam sover, sover allllltid Ingo, även om han är pigg så låtsas han, han SKA sova tillsammans med sin ""Kung Adam" Jag är inte ens hans drottning. Just nu tror jag att jag är lika viktig som en dammråtta. Dom två är ett!  Men det gör inget! 

IDag har vi tvättis, jag hinner bara sortera tvätten sen tar min man över så fixar jag cashen :)

I veckan då? Vad händer? Jag jobbar måndag, onsdag och fredag...sen inget mer i veckan...sjukt lite. Undrar hur det kommer att kännas. Just nu ser jag framemot det sjuuuukt mycket!!!! Min kropp är helt slut!

Jag har ett mission dock

Och det är att åka till coops parkering och kolla om dom här "gorilla parkeringarna" är kvar. Var det ett 1 april skämt eller var det på riktigt?

Sen måste jag nog ta och träffa systrarna, det var länge sen nu. Elliot har väl hunnit bli fem år snart....nej då han fyller 2 år i juli. Mååste träffa honom!

Jaja ni får ha en bra dag

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards