ingopingo

Alla inlägg den 13 april 2011

Av INGO - 13 april 2011 19:43

Har vardagsrummet för mig själv i kväll. Adam har lagt sig, fick tvinga honom i säng så han hinner få några timmars sömn innan han går upp i natt.

Vi har haft en underbar eftermiddag/kväll tillsammans. Allt blir bara bättre och bättre mellan oss, så underbart att vi väntar vårt första barn också....känns heeeelt overkligt. Kommer man verkligen vänja sig vid tanken att få ett barn? Åhhh vad jag längtar! Kommer njuta av varje sekund även om han får kolik....som Adam hade när han var liten.


Nu ska jag njuta av min godispåse alldeles själv

Au revoir

Av INGO - 13 april 2011 07:14

Ingo jag oooooooooooooorkar inte leka Jag har en pigg hund som har hämtat alla sina leksaker och sitter och pustar och tittar på mig. men jag oooorkar inte idag. Är sjukt trött idag. 


Igår fick Adam ett ryck

KLIPP AV MIG HÅRET NU!!!!

Va?

Så jag tog fram min dolda talang "klippa min man" och klippte av han håret helt enkelt. Rakade hela vägen runt och långt uppepå. Lite av sista skriket tydligen =)

Var rätt så mörkt i rummet där jag klippte han så det ska  bli kul att se hur han ser ut idag när han kommer hem från jobbet =) Längtar efter honom redan.

KOM HEM!!

Erika kommer snart över en snabbis innan hon drar till plugget, vi ska snacka lite shiiiit och äta frukost.

På fredag ska jag och Adam på José gonzales, en musiker som tydligen ska vara grym med sin guitarr.ska bli mysigt att lyssna på honom. Adam fick biljetter dit från mig i födelsedagspresent.

Var ju hos barnmorskan igår

Dom träffarna e såååååååååååå tråkiga.

Alla har pratat så gott om det,att det e mysigt

Det enda som e mysigt är när man får sitta i väntrummet och läsa tidningar



Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards