ingopingo

Alla inlägg under april 2012

Av INGO - 27 april 2012 21:30

Den här ugglan....

Varför följer den efter mig?

   

Det är bara att låtsas vara vän..... så kanske han sticker...men dom brukar ju aldrig fatta det...

Av INGO - 27 april 2012 17:35

   

Det var flera som stod på varandras ryggar....brukar dom det?

 

Glad Léon myste vid sandlådan, sällskap av söta underbara Polly. His friend forever =)

Au revoir

Av INGO - 27 april 2012 13:52

Hej hopp!

Vi har lunchat på stan och nu fikat. Härligt att bara vara hemma och njuta! =)

Solen skiner men det går ju att flyga iväg i all blåst också.

               

varje gång drar vi upp och ner vagnen så där...det e sååååååååå kul!!! Testa det vettja! Ingen hiss heller =)=)=)=)=)=)=)=)


Au revoir 

Av INGO - 27 april 2012 09:54

Hellooooooo!


Inga hål hos tandläkaren =) jippi! Det var nog första gången sen jag fick tänder.

Så jag blev så glad så jag cyklade förbi mitt gamla jobb och hängde en present på dörren, hoppas den hängde kvar där tills dom kom.....Patric? i hope soooo! man vet ju aldrig med folk....


Nu ska vi träffa min mamma idag och käka lunch på stan. Stina och Polly kommer också om dom hinner. Pollys och léons rutiner matchar inte än, men snart sååå!!! =)


Så jag lägger ut lite bilder senare i eftermiddag efter vår vistelse på stan.

 


Au revoir

Av INGO - 26 april 2012 21:02

 

Av INGO - 26 april 2012 18:17

Jag har inte haft en sekund över till skrivandet idag. Herregud va fullt upp vi har haft!!!!!!!

Vi har varit på sångstund på öppnaförskolan. Léon älskar det verkligen. Så fort man sjunger börjar han sjunga hemma och dansa samtidigt.

Adam har bökat med garderoben heeeeela dagen och nu e han på träning. Léon blir bara vildare och vildare, helt galet. Jag inser nu att alla mina grimaser och min hetsighet har jag överfört till honom. han är heelt galen!!


I morgon ska jag till tandläkaren...hoppas jag inte har hål. har ju alltid det i och för sig så jag förväntar mig inget annat.

Fast jag borstar tänderna tre gånger om dagen med eltandborste....orättvist.


Syrran e i Tokyo och har det bra. Hon och hennes reskompis skulle dela på sig i morgon..redan, dom har inte ens varit en vecka tillsammans =) Typiskt syrran, ensamtiden är heligt hos henne.


Au revoir

       

Av INGO - 25 april 2012 16:27

       

Av INGO - 25 april 2012 06:50

   

Nyvaken Léon har hittat en smula på bordet och vill gärna stoppa den i munnen...men mamma ser mig....får jag? hihi!


Idag ska jag till sjukgymnasten, det ska bli kul! För den jag har nu verkar så himla bra. Hoppas hon får ordning på mina höfter...det blir inte bättre just nu.

Däremot blir Léons diarre bättre =) inte tackvare sjukgymnasten men att vi givit han mildare grejer med tanke på hans magsjuka i påskas.

Solen skiner just nu och ska göra det hela veckan...underbart! Man mår ju så  mycket bättre.


Idag ska vi slänga garderoberna i barnrummet som vi plockade ner igår och sen blir det en ny garderob åt Léon. Ska bli kul att dona med det idag.



Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards