ingopingo

Alla inlägg under april 2012

Av INGO - 7 april 2012 07:29

Hej

Vi e framme

Men det gick inte som vi hade tànkt oss...

Lêon àr jàtte dalig i magen och Adam borjade spy pa planet....vi fick kontakta lakaren och det slutade med dropp....och sprutor....Adam mar jatte daligt...Han sover fortfarande har gjort det sen i gar.

Skriver mer sen, maste sluta.

Tur att vi e hos min farbror....


pust


Au revoir


Av INGO - 6 april 2012 11:34

Léon tog precis 5 steg.....utan att vingla =) och utan att hålla i sig =)


Au revoir

Av INGO - 6 april 2012 07:17

Today we are going to Schweiz!

Önska oss lycka till. Ska bli skönt att slippa det här vädret som bjuds på idag

Hoppas min älskade son klarar av resan fast han har ont i örat...


Jag själv sov inge vidare inatt

Men det gör inget

ps: Ja, det är mitt egna hår på bilden, ingen photoshop där inte!...på armen alltså....

 

Vi kommer försöka blogga därifrån!

Kul....Léon har diarré för första gången i sitt liv...idag när vi ska flyga...

Okej det är inte det ni ska komma ihåg under dagen.

ingo känner på sig att det är något på gång. han sitter och darrar just nu...=( kommer sakna dig min lilla hund skrutt!


HA DET BÄST!!!!! LET`S FLY!


GLAD PÅSK!
Au revoir

Av INGO - 5 april 2012 20:17

Ja jag säger då det. Hoppas jag kan förmedla det roliga i det som hände idag. Min kära mor som alla kanske har läst om förr kom hem till oss idag och skulle gå in på vår Laptop. Vi har alltså ingen Ipad som mamma har hemma.

Mamma: Det går inte att komma in på bloggen här ifrån

Jag: Nehe? Vad konstigt

Mamma: Kolla när man försöker trycka här så går det inte

Jag: Trycka på skärmen?

Mamma: Titta!!!! Går inte

Jag: Mamma.....DET E EN VANLIG DATOR...INGEN IPAD.....

Mamma: Hahahahaha nej det är det ju inte...guuu va B =)

Jag: hahaha

Mamma: Okej men då går det inte att komma in då...

Jag: ?

Jag: Joooo om du trycker på knapparna!!!! hahaha

Mamma: hahahaha!


Jag hoppas att ni förstår huuuur roligt det var!


Au revoir

Av INGO - 5 april 2012 15:36

Vi har tvättat hela förmiddagen

Så vi har det rent till resan

Men...lilla Léon

vad gör han?

Busunge


 

Av INGO - 5 april 2012 15:02

Tack farmor för påskägget idag

 

Vi tvättar och packar för fullt. Nu ska jag bara storstäda så allt är fint när vi kommer tillbaka.

Jag kommer iiiinte kunna sova gott i natt....

Min väska är klar...=)

   

Av INGO - 4 april 2012 16:33

Jag blev uppskickad av mig själv till vårt köpcentrum en bit här ifrån

Tänkte att jag skulle inhandla allt till resan

Jag valde det själv alltså...

Helt ärligt....

Hur går man utan vagn?

Jag kunde knappt gå?

Vart tittar jag?

Hur håller jag händerna?

Hur fort ska jag gå?

Ska jag ta upp flaskan?

Nej just jah har ju inget barn?

Är alla med?

Nej jag e själv!

Alltså jag var så obekväm så det var heeelt galet åt deeee


Det jag gjorde var att jag tittade in i skyltfönstret men utan att kolla på riktigt...ja ni vet.

Man låtsas liksom....ser ut att leta efter något jääääävligt viktigt!


Så gick jag in i HÖNSGÅRDEN! (Mataffären)

Kaos...

Påsk??

Jag tog det jag skulle ha

Köpte inte ens en godisbit när jag kunde passa på medans Adam inte såg.

Jag är helt slut.....

ALDRIG MER utan vagn

ALDRIG mer fönster FEJKshoppa

Aldrig mer handla under en stor helg.....


Au revoir

Av INGO - 4 april 2012 14:51

   

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards