ingopingo

Alla inlägg under april 2012

Av INGO - 12 april 2012 16:53

JAG SAAAKNAR ER!

   

TITTA VA NÄRA JAG VÅGAR VARA ETT BARN!!!!!! =)=)=) 

Av INGO - 12 april 2012 08:52

Har båda hundarna...

Vilket i sig är jätte härligt eftersom båda är myshundar. Floyd är mest mysig. Men tyvärr så saknar han sin husse och matte väldigt mycket. Han åt för första gången i natt, innan dess har han inte ätit sen dom åkte.

Somsagt två hanhundar...Fullt upp med kiss inomhus. Ja dom går och skvätter lite här och var. Så nu försöker vi tvätta soffan och mattan i vardagsrummet,


Men det är så det är och det e ju inte hela världen. i-lands problem =)


Hallå vi behöver solljus nu! Börjar bli grått i hornhinnan permanent!!!



Jag har börjat kolla på 30 grader i februari, på svt-play. Jääääääklar vilket bra program. Måste vara den bästa svenska serien någonsin både skådespeleri och filmat. Längtar tills jag får se ett avsnitt när Léon sover...någongång. Han som spelar Glenn är ju grym skådis. Sen älskar jag ju Kjell Bergkvist.


Au revoir

Av INGO - 11 april 2012 15:32

 


 

Av INGO - 11 april 2012 12:40

     

Av INGO - 11 april 2012 08:27

 

I natt sov jag som en stor björn som måste få plats i ett babynest för bäbisar....alltså så jääääkla dåliiiigt! Léons sovvanor som vi lyckades få in innan vi reste är inte bra nu. Så vi måste börja om. Men han somna tillslut, men då låg jag helt stilla för att han inte skulle vakna typ. Han somnade med en hand på min hals....han grabbade tag i strupen så fort jag ville svälja och då kan jag säga....DÅ VAR DET INTE LÄTT!

Att man ens ligger kvar och inte orkar ta fajten? Jag var sjuuukt trött.

Sen låg jag alldeles för nära med min näsa mot hans ansikte så jag försökte att inte andas så han fick min andedräkt i ansiktet...snacka om panik....

Tillslut lyckades jag slingra mig bort. Lägga saker på hans händer som han trodde var min hand och ett täcke under hans ben som han trodde var mitt ben. Trippa iväg på tårna...MEN han reste sig upp och titta i mörkret.

JAG SKOJA LILLA GUBBEN!!! MAMMA KOMMER TILLBAKA!!!!!!! DONT CRYYYYYYYY! , hehehe.....he....he.....


Idag är det grått grått och grått ute. Vad hände med våren? Men men april är ju så. I natt fick vi ett mess om att mamma och janne kommit fram till Shanghai. Floyd och ingo sköter sig bra här hemma ifall ni läser bloggen där borta.

Snart börjar Adam jobba igen. Sista april är det dags efter 6 månader hemma med Léon. Kommer bli tomt utan honom hemma. 


Au revoir

Av INGO - 10 april 2012 12:44

Då är man hemma

Har sovit i sin säng.

Vi sov som stockar alla fyra. Från och med idag är vi fem för vi har Floyd en vecka nu. Så Ingo får fullt upp med brorsan =)

Mamma och Janne åkte till Shanghai idag, spännande. Hans son bor där. Dom skulle på stor Formel-1 och sen bara njuta av semestern. Kul!

Jag körde dom till Arlanda. Kändes skönt att veta att jag slapp resa igen utan bara vända hem igen =)


Idag har vi gått på en blåsig promenad, men det var så skönt att känna friska luften. Adam ska träna i kväll så jag är hemma med grabbarna och pillar mig i naveln....eller mera springer efter en Léon som nu går mer och mer utan att hålla i sig. nu måste jag vara med heeeela tiden. plus två hundar som jagar honom och vill pussa honom.


Familjer med nio-tio barn? Hur göööööör ni?

Jag kommer att vara lite seg i ett par dagar nu, inte redo att parta loss =) inte för att vi brukar det. Men lugn start på veckan blir det helt klart.


Léon har börjat med en min som gör att han ser ut som en liten mini gubbe =)...här kommer den och mössan som vi fick från Esther. En riktig turistmössa =)


Au revoir  

Sista dagen då vi kände oss som människor igen...men då åkte vi ju tio på morgonen så vi hann inte se något av landet den dagen heller=) (jag och min Léon)

Av INGO - 9 april 2012 16:58

Merci pour tout!
Je t'aime


Nu har vi kommit hem

Vi ska vila upp oss i ett par nu

Vi känner oss inte hundra procent än

Puh....vilken resa det blev

Jag fick träffa min släkt det var huvudsaken

sen att vi inte fick gå utanför dörren pågrund av sjukdom...det är så det är

Jag tog bilder sista kvällen med släkten

Vi åker snart tillbaka för en revansch =)

       

David och min kusin Leila....dom ska gifta sig nästa sommar =)

Min farbror och David

Faycal, Adam, David, Leila och Esther (farbrors fru)

   

Farbror och Léon, dom fann varandra direkt

                    

Min kusin Karen

 

Au revoir


Tack familjen Boudjri för att ni tog hand om oss. Älskar er!

Av INGO - 8 april 2012 14:08

                       

Pa bilderna ser ni mina kusiner och min farbror och hans fru.

Var semester blev inte som vi hade tankt oss.

Efter forlossningen och operatioerna tankte vi ju forst ta en tur till Barcelona...men ja var tvungen att opereras och vi fick avboka. Sen bokade vi in resan till Schweiz for ett halvar sen for at jag ville traffa farbror, for att komma nara pappas sida. Eftersom pappa inte lever sa var det valdigt kanslosamt att fa traffa alla igen. Anda skont....

MEN

Som jag skrivit tidigare sa blev Lèon sjuk och Adam liksaa. Sen blev lèon sjukare och jag insjukna ocksa. Adam fick dropp i hemmet fran en lakare och blev genast battre. Men Lèon blev inte battre. Sa igar fick jag och lèon aka in till sjukhuset akut for vi bada var jatte daliga. Vi blev skickade till olika avdelningar. Sa jag fick panik av bara det...fick lamna en sjuk lèon. sa lag jag dar i vantrummet pa en sang och spydde, spydde i flera timmar innan jag fick hjalp. mina ben, ansikte och armar...till och med tanderna domnade bort. sa jag fick lite panik dar. jag har magsjuka och inflammation i oronen...lèon har magsjuka och halsont....trevlig semester...vi aker hem i morgon och det vi har fatt vara med om ar att se vad dom har for lakan och tacken i hemmet...jag vet inte vad jag ska saga mer... that's my life.


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards