ingopingo

Alla inlägg under maj 2012

Av INGO - 8 maj 2012 16:13

Vi fick besök idag av Adams family. Vi satt och fika i solen. Tyvärr var det liiite väl kalla vindar som kom

           

Av INGO - 8 maj 2012 10:16

 

Tack för den fina tröjan

Vi inspireras av Finland idag =)

Av INGO - 8 maj 2012 08:10

 

Dammsuger du pappa?

Men varför gör mamma inte det?

Varför dammsuger du mattan?

Varför.....ehhh jag smyger mig bort och tar något jag inte får

Léooooon NEJ!

No fotooooooooooooooo!!!!!!   


Vi har haft lite olika teorier om varför Léon sover så dåligt.

Han är 10 månader och har hitills sovit bra två nätter....

Jag funderar faktiskt på att byta BVC

Hon som vi har nu bryr sig inte och om hon bryr sig koncentrerar hon sig på fel saker

Det har gått en månad sen vi kom hem från Schweiz och vi har fortfarande inte fått någon hjälp

Vi ska bara testa mjölkfritt

Sen den 11 maj ska spec. BVC höra av sig.

Han har sovit sämre sen vi ändrade matvanorna


Bläää för nätterna

Jag har aldrig gillat dom

även innan Léon fanns

Det känns som att jag blir mer utsliten när jag lägger mig i sovrummet än om jag vore vaken hela natten uppe


Idag ska jag träffa Erika, höra hennes livhistoria

Det var länge sen vi sågs.

Så Pappa och son får vara ensamma en stund

Sen får vi besök av Adams familj mamma, Jossan och Jocke


Léon vaknade förkyld i morse, får se om det bara var lite snor och sen går det över under dagen...
Linda Å ska komma till mig på torsdag med sin nyfödda....så jag vill ju att Léon ska vara FRIIISK NU!!!!!!

Vi får se hur det går! Linda Å om du läser det här så vet du. Vi hörs igen i morgon.


Nej nu måste jag duscha

au revoir

Av INGO - 7 maj 2012 15:46


 

4H

Av INGO - 7 maj 2012 15:44

Vi har varit på 4H igen, jätte mysigt var det. Vi satt och åt i solen och kollade på djuren =)

                           

Av INGO - 7 maj 2012 11:40

Ont i tänderna....

 

Det är ingen tofs utan krull i nacken som Léon har haft hela tiden. Synd lite bättre idag bara =) Det har han fått efter min pappa =)


Jag har precis kommit hem från sjukgymnasten. Jag har så ooont i kroppen efteråt. Hoppas hon kan få slut på mina dåliga höfter...alltså inte ta slut på dom utan få slut på smääärtan.

Vi är påväg till 4H-gården nu. Adam, Ingo och léon. Mysigt! Adam är ledig i två dagar nu eftersom han jobbar skift, så det är så mysigt.

Nej nu måste jag fixa skötväskan så allt är med!


Au revoir

Av INGO - 6 maj 2012 19:08

    

Ett kvällsbad blev det idag

God natt 

Av INGO - 6 maj 2012 13:54

Idag har vi varit ute i två omgångar

Först på morgonen klockan halv sju var vi ute med Ingo. Léon satt i vagnen knäpptyst hela rundan =) (bra vagn alltså)

Sen gick vi över till Sonia och Åke. Dom blev glada så det var kul! ( Adams farmor och farfar)


Så snart kommer Adam hem från jobbet. Han är ledig måndag och tisdag.


Igår var vi hemma hos syrran som jag skrev. Men jag glömde skriva att vi fick såna goda Wraps. Den innehöll Mozarella, rödlök, avocado, salsa sås....vad mer? hm...äh jag kommer inte ihåg. Den var god iallafall och ni behöver ju inte receptet ändå =)


Vi har fortfarande inte bestämt oss vad som händer i sommar...beslutsångest. För Adams skull vill jag utomlands så han får snorkla, som är det bästa han vet.


Nej nu drar Léon i mig SURT!


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards