ingopingo

Alla inlägg under maj 2012

Av INGO - 2 maj 2012 19:18

     

Av INGO - 2 maj 2012 16:19

Polly och Léon har hängt på öppna förskolan

Kollat myror och bin

Medans mammorna flydde från dom....

          

Nu ska vi grilla hamburgare på gården, myyyysigt! =)


Au revoir 

Av INGO - 1 maj 2012 19:21

       

Tack mamma och Janne för att ni har haft Ingo idag så han fick se lite skog =)

Vi har tillbringat nästan hela dagen hemma hos Carro, så vi blev kvar på grillning. En spontangrillning helt enkelt. TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL! Fia, super kul att se dig igen, vi måste ses snart igen. Nikolaj var ett riktigt charmtroll! =) Maksim kände igen oss direkt, det var kul =)=) hihi! Hej hej Maksim!

           

Au revoir

Av INGO - 1 maj 2012 12:08

Vissa kan säga att mitt hemland är Sverige sen kommer Algeriet

Men för min del blir det

Mitt hemland är Sverige och mitt andra hem är sjukhuset....

Fan vad less jag eeeeee

Men men det löste sig iallafall

Efter värk och yrsel i natt fick jag en akut tid.

    

Läkaren undrade hur jag kunde höra på mitt höger öra överhuvudtaget=) haha

Det var en stoooor vaxpropp som satt på tvären minsann....i båda öronen =) men värst i höger

Nu ekar mitt liv helt plötsligt

Allt dånar i mina öron

Hör skiiiiit bra nu =)

Shit va Léon skriker HÖGT!!!!

 

Léon är jätte glad idag =)

Ingo är på golfbanan med Mamma och Janne, där har han det bra! Får springa fritt i solen.

han kommer vara trött när han kommer hem igen =)

Adam jobbar så vi sitter och väntar på att han ska komma hem. Sen är han ledig onsdag och torsdag. Längtar!

Au revoir 

Av INGO - 1 maj 2012 12:06


 
 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards