ingopingo

Alla inlägg under september 2012

Av INGO - 3 september 2012 23:06

Har packat väskorna, i morgonbitti åker vi hem till Sweden =)

Ska bli härligt tycker jag

Eftersom ni har det varmare än vi =)

Nej men vi har haft en bra vecka trots allt, hahaha!

Vi fick en regnig morgon som senare sprack upp till strålande sol.

Så vi fick det bra tillslut i en halvdag =)

Ses hemma i Sverige nästa gång

INGO VI SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska jag snart också sova, ska bara hälla ut en vinare som jag och A trodde vi skulle dricka under veckan =) men eftersom vi inte dricker så värst är det bara att hälla ut, haha typiskt oss!

Au revoir        

   

Av INGO - 3 september 2012 09:45


Vi kan alltså inte gå ut.....

Vi åker hem i morgon....



Från i går kväll kommer bilderna nedan då det var fint i en timme

             

Av INGO - 2 september 2012 17:28

                        

Av INGO - 2 september 2012 14:33

   

Vi sitter inne just nu. Försöker få L att acceptera rummet. Det är storm ute just nu. har precis råååå regnat.

Vi är nyfikna hur det går för er med allt Jossan =)=)

Au revoir 

Av INGO - 2 september 2012 08:34

 

Var är morfar?

Däääääär säger L alltid.


Igår öste regnet och graderna var nog runt 10 grader. Vi höll på att frysa ihjäl. Jag hoppas den här dagen visar bättre temp. Vi åker förmodligen hem på tisdag....någon dag kvar och vi är fortfarande vita =)

Nu kommer A med nybakat bröd, mmmmmmmm

Av INGO - 1 september 2012 22:57

             

Cirka iskallt ute

Av INGO - 1 september 2012 12:55

Vi hann gå till Gamla Stan

När vi gick hemåt kom ovädret. Det öste ner. Tur att L hade skydd i vagnen. Däremot blev jag och A riktigt blöta, vet inte om det syns så bra på bilden. Det är iiiiiis kallt ute nu!

Viva Spain! Prutt!

           

Det enda positiva med dom här bilderna är att jag ser ut att ha smala ben på denna, jippi! Det lönar sig att äta croissant och cola varje dag. Mitt ena öga var visst inte heller med på min pose.....haha!

Idag blir det alltså inge sol........OKEJ MEN DET ÄR LUGN! VI HAR JU VARANDRA OCH DET ÄR JU HUVUDSAKEN!!!!!

ELLER NÅGOT SÅDANT!!!!!!! =)=)=)

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards