ingopingo

Alla inlägg under september 2012

Av INGO - 28 september 2012 08:19

Idag ska A jobba extra...och i morgon...men det är ooookeeej!


Syrran kommer idag så jag får sällskap!

Vi försöker sälja vårt gamla köksbord på blocket, vi  har fått ett par mail så jag hoppas någon av dom kommer idag och hämtar det.


Usch vad jag mår illa idag....

 

L försöker hjälpa Ingo med em sak....gullungar!


Av INGO - 27 september 2012 19:47

Jag kom precis över en bild på min underbara vän!

Tack Linda för att du gör min vardag roligare

DU är bäst!

 
  

Av INGO - 27 september 2012 07:56

Oj vilken morgon

Löven med tusen olika färger låg på backen och solen sken när vi var ute.

Då blir man glad efter några dagar av moln och regn.

 

Idag ska vi vara ute hela dagen, ska bara äta lite frulle och sen städa upp lite.

A jobbar sin sista dag sen ledig i tre. Ska bli så härligt.

Mamma kommer förbi lite senare, kanske till lunch.


I går var det DALLAS, jag ÄLSKAR DALLAS! Christoffer =)=) haha jag säger bara det.

Men nu är jag ju lyckligt "gift" och har "snart" två barn. Så han har ju ingen chans på mig =)


Nej nu dansar L med fötterna i nyponsoppan han har spillt ut....

Och brödbitar sticker ut från näsan? hur går det till?


Au revoir

Av INGO - 26 september 2012 21:18

Linda!!!!!!!!! Du ringde innan paus!!!!!!Men du skrattade hela samtalet för du VISSTE att det var DALLAS

Av INGO - 26 september 2012 14:21

Av INGO - 26 september 2012 07:51


Lite skratt på morgonen kanske hjälper dig att få en bättre dag!


Det spöregnar ute....jag måååste ut med Ingo och L

Sprang ner för trappen lite snabbt så Ingo fick lätta på blåsan en gång i allafall så jag hinner klä på L i lugn och ro först. Men just nu kommer varken L eller Ingo gå ut....


Igår skakade jag och A hand på om vi får tvillingar och det blir två killar ska vi döpa dom till Ingo och Floyd, haha!

Det tyckte jag var sjukt roligt. Dessutom tycker jag Ingo är ett ooootroligt bra namn!

Jag har inte fått in ett enda namn från er......tack.......=)

Jag försöker iallafall övertala A om Noelle om det blir en tjej, men han hatar det namnet...Det är ju så fiiint!

Nu lär jag ju inte få min vilja igenom när vi tackade nej till huset han ville bo i....


Nu hoppar L upp och ner, han ser på bolibompa och dom har en massa olika bollar!

"BOOOOLL" BOOOLL" Ropar han!

Han älskar bollar!


Jag och min mage mår bra. Illamåendet kommer bara ibland, det är ju värsta lyxet =) Sen känns det så bra att jag fick en underbar barnmorska. =)

Hoppas det slutar regna snart, då ska vi ut och leka.

Au revoir 

Av INGO - 25 september 2012 20:11

Vi kom hem precis

Varit hos syrran, haft jätte trevligt.

Tre kusin-pojkar....ja jag säger bara det. Ni kanske kan föreställa er ljudnivån ibland.

Nu sover L och det piper typ i öronen....inte så illa såklart =)

     

I morgon jobbar A igen, hans lediga dagar går så snabbt jämt.

Själv fick jag tacka nej till lite jobb idag, synd, men så blir det ju när man inte har barnvakt. Har inte direkt någon släkt heller....

Men det kommer fler gånger.


Nu ska jag äta

jag och bäbisen i magen är hungriga!!!!!!!!!

Au revoir



Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards