ingopingo

Alla inlägg under september 2012

Av INGO - 22 september 2012 09:05


   

Åh det är så härligt när han är så busigt glad. Man blir så glad själv. Synd bara att jag är så yr idag, så  himla jobbigt. Äter järntabletter och försöker dricka vatten.Är inte så sugen på varmmat...blä

Mjölk vill jag dricka samt äta messmör.Nudlar och majs gick i min mun igår. SÅ nu börjaar illamående tiden...så hemskt. Men det är bara att motivera sig med att det är en bebbe i magen =)

Au revoir

Av INGO - 21 september 2012 21:02

     

Min älskade son har precis somnat!

Saknar dig!

Av INGO - 21 september 2012 13:47

    

JAG ÄR GRAVID

JAG ÄR GRAVID

Tidigt ännu men håll tummarna för att det går bra och att ägget håller fast och inte släpper taget =)

Så japp...då kanske man har två barn snart....kan knappt fatta det.

Men somsagt man vet aldrig förän barnet är ute. Så nu får ni följa en till graviditet på bloggen.

ta hand om er!

Au revoir       

Av INGO - 21 september 2012 09:06

L har upptäckt att messmör utan bröd är gott!


Idag ska vi träffa upp mamma, hon ska bara pallra sig upp ur sängen! UPP OCH HOPPA NU!!!!!!!!!!!!!!

   

A har börjat jobba, slut på semestern alltså. Så det är lite tråkigt för oss som är hemma om dagarna.

Jag sov gott i natt...min huvud var helt slut efter all utbildning.

Undrar vad dagen har att erbjuda idag?!

Au revoir

Av INGO - 20 september 2012 20:56

   

Ingo gosade med Noah i helgen. Gosunge! Kanske ses vi på tisdag?!

Av INGO - 20 september 2012 20:36

        

Jag har varit på utbildning hela dagen idag

Fick köra på och lära mig två dataprogram, sååå kul! 

Det var länge sen hjärnan tänkte på annat än bajs så jag är helt slut.

L somnade precis nu ska jag bara få mannen i säng, för att sova alltså!!


Ingo ska ut också, pust!


I morgon är det fredag, ska bara njuta av att vara med familjen

Au revoir

Av INGO - 20 september 2012 12:07

Det är såååå kul på utbildningen.nu lunchar jag ensam på stan.skönt

Av INGO - 19 september 2012 21:50

Stackars alla som inte följer Dallas!!!!!!!!jag ligger i soffan och biter på tånaglarna!!!!!!!älskart!!!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards