ingopingo

Alla inlägg under september 2012

Av INGO - 10 september 2012 22:25

Salut!

Nu har vi packat klart

Åker om några timmar

Jag har lämnat Ingo på kemtvätten och hängt in jackan hos mamma....

ELLER JAG MENA! TVÄRTOM!!!!

Herregud! Hatar att resa, men kul när man kommer fram. Lagom stressad plus att jag har ny hårfärg.

Blir lika chockad varje gång jag går förbi spegeln.

A har svårt att titta på mig, men han säger att jag e skiiiiiit snygg! Så....ja.....

vad säger man

Happy wife happy home!

Janne tyckte inte om det och mamma fick en chock men sa att jag var snygg innan jag lämnade middagen.

Vi fick sååååå god mat!!!! TACK!

Efterätten var äppelpaj med salt....låter inte som en god kombo men det var det. Som hon sa vid matbordet;

- "Jag såg receptet på TV, så jag gick in på min Ipad i efterhand , men jag hade inget ljud! har jag ljud på den? Iallafall så när jag skulle kolla om programmet så jag såg att han hällde på en jäkla massa salt, så det gjorde jag också. Hade ju inge ljud.....så jag tittade på hur han gjorde....jäääkla massa socker var det också...."


Så det blev utan precisa mått!


Au revoir

Följ mig till Schweiz det blir skoj!

 

 

 

Var är han?




Av INGO - 10 september 2012 15:52

Jag är redo att bli mitt sanna jag:)

Av INGO - 9 september 2012 22:54

Herregud! Vilken lång dag. A håller fortfarande på att snickra ihop vårt nya köksbord + stolar. Vi har haft bruna möbler där men nu är det vitt som sanden i Mallorca.

L la sig typ nyss!!För han ville också mecka. Han blev så trött så han började vingla när han gick, haha!

Lite sent för en 14 månaders bebbe =) plus att han jobbade =)

Vad tycks, för er som vet hur det såg ut innan =)

 

Av INGO - 9 september 2012 20:43


 

Av INGO - 9 september 2012 15:32

Av INGO - 9 september 2012 11:45

Av INGO - 8 september 2012 17:33

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards