ingopingo

Alla inlägg under september 2012

Av INGO - 16 september 2012 13:37

                                       

Aterigen gar vi till djuren. For L alskar djur. Snart ska vi till poolomradet i narheten.

Borjar langta hem nu faktiskt. Ska bli underbart att fa komma hem. Tva dagar kvar...

Av INGO - 15 september 2012 18:49

                 

Idag har vi varit hemma hos Davids foraldrarhans pappa ar en kand frisor i Italien. Han var inte hemma sa vi fick njuta av hans hus, vilket var lovely.

L och A badade medans jag solade i graset. Underbart.

Nu blir det pizza hemma hos min farbror

Au revoir

Av INGO - 15 september 2012 12:36

Vi ar pavag till Leilas killes foraldrar, dom har ett stort hus med pool har i omradet. Sa forhoppningsvis far vi bada lite. Sa vi sitter och vantar pa att dom ska komma och hamta upp oss.

Faycal har fatt ont i ryggen sa vi far klara oss sjalva. Frugan har akt till tyska delen for att halsa pa sin mamma. Sa vi ska hanga med vara kusiner nu ngr dagar.

Vi lagger upp bilder fran poolhanget senare i kvall. Vi har haft en bra vecka, nu ska vi njuta av dom sist dagarna.

Saknar Ingo.

Manga undrar vad det ar for jobb som jag fatt. Men jag vill inte skriva det pa bloggen )=) men det handlar om media.


Nej nu maste vi dra.

Au revoir




Av INGO - 14 september 2012 19:26

Restaurangen vi var pa igar var inte lyx...MEN vi fick couscous och jag var sa glaaaaaaaaaaad.

Idag har vi varit och halsat pa djuren igen. Solen skiner och varmen ar pavag tillbaka.


           

Sen senare under dagen motte vi upp Leila, min kusin. VI gick i gamla stan och till hamnen.

         

Hemma hos Leila   

Av INGO - 13 september 2012 14:25

Idag har vi haft det bra och battre blir det. Vi ska aka over till Frankrike och ata min favvoratt couscous.

Jag langtar. Hela slakten kommer ocksa. tio stycken blir vi.

Det ringde ett jobb idag och erbjod mig valdigt roligt arbete. Bara inhopp, perfekt borjan. hihi jag ar glad. hander valdigt mycket saker just nu, kul. Men nu semester.        

MItt nya har igen

 


 

Av INGO - 12 september 2012 21:19

Idag har vi rest 6 timmar...L har varit sa duktig. Shit va trotta vi ar nu. Regnet har fallit heeela dagen idag...sa...ja, vi tog regnet med oss fran Sverige =)

Sa har kommer bilder fran dagen.

Hoppas ni har det bra allihopa, jag hittar inte utropstecknet pa den har datorn.....

Fagelbilderna ar till Jossan, varsagod

                           

Av INGO - 12 september 2012 06:53

 

Han ville vara pa taket....jaaa da far han det. =)

Av INGO - 11 september 2012 15:48

Nu har vi varit pa en 4H-gard. L var imponerad pa alla djur som va losa, dom fick springa hur dom ville om dom hade lust. Man fick sitta och fika i hagarna bland hastarna...helt galet. Men det roligaste vr getterna (eller va det var for ngt) Som hoppade in i ladorna med mat och at hur mycket dom ville...sager bara bagetter...det ar ju bade djur och manniskor uppvaxta pa har som det verkar.

Flygresan gick saaaaa bra. L somnade innan vi hann starta typ, sen vaknade han nar det var en 30 min kvar, jippi. plus att planet var halvtomt sa han lag pa eget sate. perfekt.

Det ar saaaa varmt har. 25 grader, MEN det ska regna i morgon=)


                     

Pa arlanda

               

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards