ingopingo

Alla inlägg under september 2012

Av INGO - 19 september 2012 19:26

 

Hur gör man när man får sin ensammatid?

Jag känner mig ensam, övergiven....trååååkigt!

Varför pratar alla om sin ensamma tid? Behöver man den? Kan man lära sig själv att ta den?

Min älskling såg att jag var trött idag så han och L har gått till sin pappa så jag får vila.

Just nu sitter jag med en filt på huvudet och känner mig lite förvirrad i mitt eget hem...i mina tankar. Jag hör mig själv alldeles för mycket om man säger så =)

Ska få utbildning i morgon av det nya jobbet som jag ska jobba extra på i höst. Just nu finns det inte heller något annat alternativ än extra. Super för mig! Jippi!


Au revoir



Av INGO - 19 september 2012 13:41

Sjukt länge sen jag såg er.kram

Av INGO - 19 september 2012 13:33

Fick ett brev på posten...från?
Tack så jätte mycket för presenten.:)
Eller har jag blivit en känd bloggare:)

Av INGO - 19 september 2012 10:57

Av INGO - 18 september 2012 21:27

Jag har ingen bild, blä vad tråkigt inlägg =)

Men vi har haft såååå sjukt mycket nu på kvällen. Jag måste sova. Lovar att vara lika rolig som alltid i morgon;)

Vi kollade på ett hus idag....MYCKET FINT! MEN vi bländades inte allt för mycket för saker som behövdes göras....

Jag älskar ju lägenheten så det kommer nog inte bli någon flytt =) Men kul att se!

L har precis somnat.....nu vaknade han......somnade...puh

Jag ska lägga mig nu innan hans intervaller  (vakna, somn, vakna, somna) börjar...

TACK mamma och Janne för att ni har haft Ingo i 2 veckor.

Åh va härligt det är att vara hemma igen! UNDERBAAAAAAAAAAART!!!!!!!!!!!!!


Au revoir

Av INGO - 17 september 2012 18:45

Da var det sista kvallen med ganget. Dom sjung for mig igar nar vi hade middag, sa det var mitt firande.

Idag har vi mest sovit...super trotta.

Nu langtar vi hem till alla vara svensktalande vanner =)=) Inget illa menat =)

Ses i Sverige

Au revoir          

Av INGO - 17 september 2012 09:21

GRATTIS MIG SJALV

BRA JOBBAT DET HAR ARET


HURRA HURRA HURRA pa min 25 ars dag......Tack for alla gratulationer

Raknar med storfest nar jag kommer hem =)

   

Av INGO - 16 september 2012 18:29

       


Granne med oss ar tt badhus. Eftermiddagshang blev det dar.

Ikvall kommer hela familjen over for att ata middag.

I morgon it s a big day. Undrar vad det ar for dag? =)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards