ingopingo

Alla inlägg under september 2012

Av INGO - 6 september 2012 09:30

Av INGO - 5 september 2012 22:07

Så klistrad framför TV:n var det länge sen jag var.Kommer räkna ner dagar till nästa avsnitt.Aaaaaaaa va spännande.Jag var ett stort fan av Dallas när jag var ung.Hatar JR och John Ross.Äääälskar Christofer!
Ingo fick dra ut en tand idag,tog bort tandsten och sen sa han att två tänder är påväg att ramla bort...hunden har alltså lika dåliga tänder som mig...
Sen kollade han Ingos tassar.Infektion så vi fick Antibiotika.Han sover och sover,lite borta i huvudet lilla skrutt.

L har sovit sen...18.......skumt.
Jag ska sova nu.Au revoir

Av INGO - 5 september 2012 16:38

Ingo skakar fast vi inte kommit fram...han vet vad som kommer hända...min smarta och söta Ingo:)

Av INGO - 5 september 2012 10:11

Ska snart träffa Stina:)

Av INGO - 5 september 2012 07:36

 

Bilden vill inte lägga sig rätt men ni kanske kan vrida lite på huvudet och förstå att det är en plånbok och en väska =)

Vet inte varför jag köpte en väska där man inte får plats med blöjor, vårservetter och annat barnvänligt....men jag kanske rymmer någon dag och ska shoppa på stan själv, DÅ kan jag använda mig av denna =) haha. hade varit snyggare om det var leopard eftersom jag är besatt. Men jag tyckte den här var helt okej fin.


Både L och A sover och jag har varit ute med Ingo. Helt otroligt skönt. Solen skiner och man är äntligen hemma igen.Underbart

Jag har faktiskt redan beställt en tid hos veterinären för en rutinkontroll på Ingos tänder, eventuellt ta bort tandsten. men sen inatt höll Ingo på att slicka sina tassar extra mycket så jag kikade. Då var rötterna där klorna sitter rosa och uppsvällda. Det brukar dom inte vara. Så Veterinären ska kolla det idag.


Jag är glad idag

Det har hänt en otroligt rolig sak

Men jag fick inte berätta för henne. Det jag kan säga är att idag har jag och A varit tillsammans i 3 år  

Älskling!!!! Hur har du kunnat stå ut??????

Han sa häromdagen att hans syrra var tonårsjobbig under uppväxten så han är van vid jobbiga tjejer =) TACK ÄLSKLING DET VAR ROMANTISKT SAGT!! Hahah Jossan, ska vi spöa?

Älskar dig A  


Så vi ska fira med lite barnlekar och blöjbyten =) Härligt!

L har blivit så himla stor, det är helt sjukt, tiden????? var tar du vägen??

Han pratar på och springer och härjar. vill gärna vara i centrum, kontaktar alla människor han möter tittar och får ögonkontakt och sen ler han =)

Han daskade en tjej i rumpan för någon vecka sen. Det var mer pinsamt! Det gäller att börja i tid sa hon. Tur att hon hade humor.


Nej nu ska jag nog gå iväg och inhandla lite frulle bulle innan dom vaknar mina underbara pojkar.

Snart åker vi ju till Schweiz, gäller att njuta av semestern nu!

Au revoir

Av INGO - 4 september 2012 19:22


 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards