ingopingo

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Dagen sprang ju

Av INGO - 28 november 2011 21:26

Idag måste nog ha varit den snabbaste dagen

vart tog den vägen?

Jag, Ingo och Léon var på promenad i morse sen bjöds det på lunch hemma hos Carro och hennes barn Milli och Emma. Fullrulle och sen promenix hem. Sen ba swiiiiisch...nu sitter jag med en sovande bäbis på min axel.

Skriver alltså med ena handen bara, en klockren pekfinger vals! Det funkar!


Imorgon blir det fullrulle igen.Léon ska på BVC mäta och väga sig. Vad tror ni han väger nu 5 månader gammal?

Svaret kommer i  morgon eftermiddag! Sen ska jag till läkaren en snabbis! Sen blir det vila..., vila?...att jag ens kan stava till det....vet ju inte längre vad vila är!

Tänk om man fick sova en hel natt...vilken dröm!


24 dagar kvar till jul...e inte det lite konstigt. Är det ngn som sitter i något hörn och skruvar upp farten på tiden efter 30år? Alla säger ju "Vänta bara tills du fyller 30år, då kommer tiden gå fort" Det stämmer ju.

En annan sak som också stämmer är när jag provade mascara för första gången.

Jag kommer ihåg att mamma satt i "pappas fotölj" jag kommer fram och säger "mamma får jag bara proooova att ha på mascara"

Mamma sa:  "om du provar så lovar jag att då är du fast"

Och så blev det!


Sov gott

Au revoir

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av INGO - 12 november 2016 23:15


http://bykima.mikz.com/

Av INGO - 30 september 2016 20:07


Vi ses på min nya blogg: www.bykima.unitedbloggers.no Kram Kima ...

Av INGO - 30 september 2016 15:25

Idag har vi varit i stan och handlat tacos och godis. A jobbar hela helgen. Samtidigt har jag jobbat och städat. Jag har sjuuuukt ont i halsen och varje gång jag sväljer gör det ont! Jag håller på att fixa den nya bloggen ska bli så kul att vi...

Av INGO - 30 september 2016 07:30


Hej alla mina kära följare Jag kommer under dagen byta bloggadress. Jag hoppas att ni alla följer med mig dit. By design och ny inriktning. Adress kommet under dagen. Kram kram ...

Av INGO - 29 september 2016 12:50


Eller inte:) Har samma kläder varje dag typ. Är inte jätteintresserad av mode:) Hittar jag ett plagg köper jag två av samma haha! Smart tycker jag. Vet ändå att jag bara kommer använda den en tid framåt. I miss My kids sooooo bad ...

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards