ingopingo

Alla inlägg den 2 maj 2011

IS

Av INGO - 2 maj 2011 08:32

Fick en god middag i går hos mamma. Det blev kyckling och ris sen en gooood kladdkaka med hallon.

Jag har ännu inte varit ut med Ingo på morgon promenad, ska se hur länge han kan hålla sig eftersom det snart kommer en bäbis till hemmet så vill jag hinna amma först  och sen ta på oss och sen gå ut med ingo. Jag vill inte att han springer till dörren direkt när han vaknar. Det går bra verkar det som. Han ligger i fönstret och sover gott. Så jag ska snart pallra mig ut!

Jag har fått en ny dille

IS

IS

IS

IS jag äter isbitar varje dag sen en vecka tillbaka. Jag längtar efter att få tugga is.

Några mammor på jobbet hade dille på att tugga grus eller målarfärg...dom gjorde inte det såklart men dom ville och fantiserade om det...lite sjukare än mina ISBITAR hoppas jag =)

Det e jääääkligt gott iallafall!

Idag ska jag göra en tavla till barnrummet, hoppas det blir bra.

Ska jobba lite senare

Redan 2 maj och nu räknar vi snart ner till förlossningsdagen. Nu är han färdig utvecklad och kan faktiskt komma närsom helst....spännande och väldigt nervöst!

v.35 here we come

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards