ingopingo

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av INGO - 7 maj 2011 16:33

Min lilla Ingo älskling hann göra sig illa strax innan vi skulle åka för att se kossorna släppas ut för i år. Så det blev till att åka till veterinären för operation. Klon gick helt av och pulpan med....så nu ligger han groggy och återhämtar sig. min lilla bäbis!

Au revoir  

Av INGO - 7 maj 2011 07:05

Hej!

SOL SOL SOL

Idag är det dags att möta kossornas rus...haha

Laddar med is, kaviarmacka och lite yogurt

La mig 01:30 i natt, slog lite rekord i tetris, det e kul!

Sen sov jag faktiskt mellan 01:30-06:00 så det tyckte jag var bra.

Igår tror jag att lill-grabben fixerade sig. Hade dom symptomen iallafall

Så nu hoppas jag att barnmorskan kan känna att han ligger rätt på tisdag


Jag har fått linsförbud av min optiker, har blivit lite röd i ögonen

så nu ska jag glassa runt med mina pilotbrillor 1 vecka. Gillar inte att ha på mig glasögon men jag mååååste! 


Ingo har lyckats skada sig...lagom till helgen SOM VANLIGT! Klon har gått av för 5:e gången och nu väntar operation. men veterinären jobbar inte i helgen så jag får gå dit på måndag...drygt att behöva oroa sig över Ingo nu när jag fick långledigt =(

Där ryker några tusen igen...men det e han värd såklart!

Ingo har bandage nu som jag har lindat runt hans ben så han inte slickar i såret. Man har ju blivit lite rutinerad nu med tanke på alla skador han drar på sig jämt.

Han ligger under bordet och tittar argt på mig nu...puss puss Ingo =)

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards