ingopingo

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av INGO - 31 maj 2011 16:46

 

Ingo fick en scarf!


Idag fick jag ett brev på posten att jag hade ett paket att hämta.

Vad kunde det vara, hade ingen aning!?!?!

Det var från min vän Louise föräldrar. Yvonne och Bengt som alltid varit så snälla mot mig. Får kort när jag fyller år och nu när jag ska få mitt första barn skickar dom ett paket.

En fin filt till Léon och en scarf till storebror Ingo, så att dom passar ihop.

Sen ett fint kort

TACK SNÄLLA!!!!!!! Saknar er där uppe!   


Adam kom precis hem

Han hade också köpt en present till mig, gullig han är. Så det var som att fylla år idag. En trisslott och en ny mobil fick jag. Älskar dig!!! =)=)=)


Au revoir

Av INGO - 31 maj 2011 11:10

Det ska bli varmt idag

Bäst att vattna blommorna på balkongen.

Ingo har lyckats dra upp mig

Gick och la mig igen efter morgonpromenaden och sov eftersom natten inte bjöd på mer än 2 timmar. Men Ingo står och tittar på mig tills jag vaknar och sen när jag väl kommer upp går han och lägger sig.

Det är som om vi har nattpasset och dagpasset, vi pattrulerar...och nu är det min tur.

Så han ligger i fönstret nu och sover med öppen mun =)


Min älskling jobbar

Så tråkigt att vara hemma själv. Fast idag har jag mycket att fixa hemma. Det är sjukt stökigt usch. Vi tvättade igår så det bara ligger överallt.

Idag blir det första måltiden med Linas matkasse och det bjuds på soppa med lantbröd. Tomatsoppa....jag hatar ju tomater men jag ska försöka äta ändå.

Ska berätta efter veckan hur det har varit att laga hennes recept. Om det var något att rekommendera.

Magen mår bra idag Léon har tio dagar på sig nu att komma ut i tid. Han ska bara våga gå över tiden. Kanske ska böka mer än vad jag gör så han blir less på att ligga i magen...

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards