ingopingo

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av INGO - 19 maj 2011 20:47

Det blir liiite mer bloggande med mindre viktig information sen jag började vara hemma och väntar på den "riktiga" mammaledigheten. Inte för att jag ger viktig information i vanliga fall kanske.....JAJA HUR SOM HELST!


Ett samtal med min kära mor i eftermiddags som pratar först och tänker sen ganska mycket.

(Det är där jag har fått det ifrån)


Mamma: Ja du undrar hur ert barn kommer att se ut

Jag: Ja, spännande ju

Mamma: Det ska bli jätte kul att se

Jag: Det är ju inte helt givet att han blir mörk eftersom Adam är blond. Det kanske blir en orangehårig liten kille

Mamma: Ja men det gör väl inget!

Jag: Nej, såklart inte

Mamma: Man kan ju färga det i såfall......


.........taaaskigt MEN MAMMA!!!!!!!! =)


Nu ska jag kolla på "Herr och fru" som inte alls är bra men det finns inget annat.

Har varit och ätit middag hos Mamma och Janne. Adam är och tränar fotboll så jag tog mig dit en stund och har kommit hem nu, det var en päääärs att komma dit och hem. Min kropp orkar ju ingenting. Så jävla irri!

Au revoir

Av INGO - 19 maj 2011 09:37

Idag ska jag göra allt hemma.

Adam stackarn blev väckt av mig i natt och försökte göra allt för att "den gravida kvinnan" skulle sova. Jag vet inte när han lyckades få mig att somna men 04-05 ungefär. Han ska få sova hela dagen

Frukost, lunch och middag på sängen om han nu vill det.

Ska strax springa ut med Ingo, som nog undrar vad vi har fått för sovrutiner...

  


Solen skiner starkt in i vardagsrummet och jag ska nog ta mig ut till balkongen och njuta av våra fina möbler, kuddar och alla växter. OCH Léons sparkar som just nu bara är snälla...som inatt bara var värkar. Herreguuuud!

Men vattnet har inte gått och jag står på benen fortfarande.

Får se om jag hinner blogga när det sker =) Om jag inte bloggar så betyder det något....=)

I morgon kommer syrran hem, undrar hur hon har haft det i Tokyo.

Au revoir

Av INGO - 19 maj 2011 01:16

JA men varför inte blogga mitt i natten

Jag lovade Adam att väcka honom 03:00 för då är det NHL-hockey på TV

Just nu draaaaaaar det i mina ben

Hela kvällen har jag haft "vad jag tror" är förvärkar. Det låter allvarligt men tydligen kan man ha det rätt långt innan förlossningen.

Det har gjort ont

Värkt i hela magen runt på ryggen

Lite illamående

Har kommit och gott

10 juni är han beräknad....


Carro visade upp Blingo kläder idag

Något jag verkligen rekommenderar.Super fina kläder både till barn och mammor.

Inga kemikalier eller konstheter bara ekologiskt. Super mjuka och färgglada kläder.Säg till mig om ni vill köpa av henne.

http://www.blingo.se/


Nu ska jag äta lite IS (för 5:e gången idag)

Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards