ingopingo

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av INGO - 9 maj 2011 12:58

Ingo snodde allt vi åt!  Var och solade i parken en stund idag   Bror Jocke var med oss      

Av INGO - 9 maj 2011 05:44

  Igår grillade vi för första gången i år

Vi blev bjudna på middag hos ett par kompisar. Super gott och super mysigt!

Oxfilé med potatisgratäng och sås...MUMS!!!

Ingo älskade gräsmattan som dom hade, sprang runt runt runt runt och runt! Man fick lite dåligt samvete för att man bor i lägenhet då...han såg så lycklig ut!

Kom hem lagom till mästarnas mästare, vårat favvo program just nu.

Idag måste jag köpa fästingmedel till lill-korven så han inte tar med sig några upp i sängen.

Både jag och Adam e lediga idag. Tur att jag är det för jag har suttit uppe sen 03:00 och mina ljumskar gör så ont. Försökte komma upp ur sängen ett par gånger tillslut kom jag upp och smärtan var olidlig. Nu sitter jag upp i soffan och njuter av att natten e över. Tänk när Léon kommer ut, då får jag äntligen sova.

I morgon ska jag till min hemska barnmorska igen...jag har varken tagit åksjuketabletter som hon bad mig ta för min sömn eller järntabletter...undrar vad hon kommer att säga då....bryr mig inte. Hoppas hon käftar emot så kan jag också få göra det tillbaka.

Idag är det 4 veckor kvar till förlossningen....ouuuuuuuuuiiiiii!

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards