ingopingo

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av INGO - 11 maj 2011 21:31

Adam har lagt sig

Jag testar inte ens att gå och lägga mig

Får bli som idag på dagen, att jag somnar sittandes det blir bra det.

Jag har bara vilat idag

Ätit jordgubbar med min älskling och bara tagit det lugnt.

Jag ska försöka få foglossningen att minska om den chansen finns.

I morgon är det eurovision deltävling 2 där Sverige är med, ska bli skit kul att se Eric Saade. Inte helt säkert att han går vidare. Det hinner jag tänka på i cirka 15 sek sen börjar dom här "knivhuggen" att kännas...det är tydligen Léon som fixerar sig lite då och då. Borrar liksom ner huvudet redo för avfärd. Hoppas att han hoppar på ett snabbare tåg, om jag säger så.


Ingos klo operation börjar bli bra. Han får gå utan bandage hemma vilket leder till att det blir lite av en följarJohn lek av mig eftersom han inte får slicka på såret. Men jag vill att det ska få luft och läka snabbare. Det ser bra ut!


Ska jag ta en kvällsmacka?

Föressten så har jag bara ätit godis 1 gång sen jag var hos tandläkaren....Borde få en applåd för det, sååååå duktigt av mig!

Tänk att jag inte ska jobba mer nu?....skumt det känns. Ligger inte i min natur att inte jobba...Nu ska lilla jag vänta på lilla Léon

 

Au revoir

Av INGO - 11 maj 2011 11:10

Nu har jag beslutat mig för att sluta jobba

Min sista dag idag

det går inte mer nu

Min kropp har sagt nej

Har så fruktansvärt ont.

Kom knappt fram till jobbet i morse

Tråkigt...

Men nu ska jag vänta på att Léon kommer

Au revoir


Av INGO - 11 maj 2011 04:54

God morgon...eller vad ska jag säga...har typ inte lagt mig

Känner att den här bloggen börjar bli så jobbig och neggo.

Jag försöker vara positiv men nu har jag sån foglossning att jag måste ringa jobbet och säga att det blir tyvärr min sista dag idag. Jag kan inte resa mig, ligga, sitta eller gå ut med Ingo längre. Det går ju eftersom jag måste men det gör såååå ont!


Det är många som har hört av sig angående mitt förlossningsbrev så ja jag håller med er, måste skriva ett eget och ge dom uppe på förlossningen. Kan ju inte stå att jag vill ha en barnmorskan som ska vara militärisk...herregud varför skrev hon så?  

Igår var det första delfinalen i eurovision. Det var kul att se 19 bidrag. På torsdag tävlar Sverige. Får verkligen hoppas att Eric Saade går vidare. Mina favoriter igår var Schweiz...Malta...och Hon med blå klänning vet inte vilket land...

Skönt att Norge inte gick vidare med sin "habba habba" riktigt dålig låt!


i morgon åker min lilla syster till Tokyo...hoppas att alla jordskalv har gjort sitt och att kärnkraftverket håller, det lilla som finns kvar...SYRRAN VARFÖR????

Det har varit hennes dröm att åka dit och resan bokade hon för snart ett år sedan...så hon och en kompis åker i morgon. Jag ska försöka vara normal den veckan och inte vara orolig. 


Sista dagen med värme sen ska det tydligen bli svalare...för mig låter det bra!

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards