ingopingo

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av INGO - 21 maj 2011 22:13

Är hundvakt åt Ingos brorsa.

Mamma och Janne spelar golftävling

Floydan trivs här och vi ska bara,,,mysa!

Igår åt jag så mycket godis att Léon blev lite vimmelkantig och hysterisk

Det blir inge mer godis nu, det var ju inte ens gott. Jag åt bara för att det var länge sen.

Ja Floyd ser mysig ut på bilden...men han har precis spytt två gånger på två mattor och en gång på golvet...mycket kött i går tror jag....

myyyyys

 

Av INGO - 21 maj 2011 15:14

Har inte direkt koll på dagarna nu när man bara är hemma.

Ingo ligger bara och sover och sen leker vi lite i mellan åt. Han tycker nog att jag e sjuuukt tråkig just nu. Jag ger han lite godis och då blir han glad igen.


I natt höll Léon på att sparka i magen sjuuuukt mycket, har inte känt något liknande. Det var som att han dansade runt och fastnade i varje hörn. Hade handen i luften och han lyckades träffa mig med en spark. Jag var tvungen att ställa mig i duschen mitt i natten och då blev han lugn och efter det kunde jag få tre timmar sömn. Sen satt jag i soffan och åt frukost, direkt efter sista mackan somnade jag sittandes...ja då är man trött. Hade liiite ont i nacken när jag vaknade.


Snart kommer Adam hem jag lääängtar efter honom.

Idag fick vi hem "Vyssan lull-tassar" till spjälsängen. Man sätter på dom på benen och vips kan man vagga sängen, perfekt ju. Har inte satt fast dom än, det får Adam göra.

Idag ska jag få äta godis efter tre veckor uppehåll....=)=)=) ska bli sååååå gött

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards