ingopingo

Alla inlägg den 3 maj 2011

Av INGO - 3 maj 2011 19:36

Underbar dag

Har träffat Johan och Johanna det var sååå himla kul!

Tack för blommorna

 

Deras lilla son var så fin och var så snäll hela dagen. Det får inte ta ett år tills vi ses igen.  

Man kan verkligen prata om förlossning och graviditet i evigheter med någon som precis varit med om det. Jag hade inte tänkt ta lustgas men Johanna övertalade mig och nu har jag lovat att testa det en gång i allafall. Hon hade skrattat och gillat situationen vääääldigt mycket.


Idag har dom borrat i huset, eller dom håller på att fixa till balkongerna...det dånet är inget att leka med. Vi kunde knappt prata med varandra inomhus och jag tog ner mina guldspeglar för att dom inte skulle ramla ner av all vibration.


Och nu till dagens höjdpunkt....

Johanna går iväg och byter blöja på sin son

Hon lägger blöjan i väskan och sen kommer tillbaka.

Vi sitter och fikar och pratar sen kommer Adam hem från jobbet.

Han frågar oss

- Har ingo haft disco och party i barnrummet?

Jag: Va?? Varför säger du så?

Adam: kom hit in


INGO HAR TAGIT BAJSBLÖJAN

OCH

ÄTIT UPP ALL BAJS I BLÖJAN


ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄCKEL HUND ÄCKEL HUND ÄCKEL HUND

Helt ren var blöjan efteråt...MIN HUND HAR ÄTIT MÄNNISKO BAJS!!!!

Just nu ligger han och sover med ett leende....

Au revoir

Av INGO - 3 maj 2011 08:08

Jag gjorde en liten tavla till barnrummet igår innan jobbet.

En som skulle passa till mattorna var tanken.

Det är glitter på också men det syns inte så väl.

Sen har jag börjat rita en figur till varje bokstav som man ska kunna fästa fast på bokstaven. Vad tycks?

 

Nu har äntligen internet börjat funka igen, vi har haft problem hela förra veckan och helgen.Så nu ska jag kunna lägga upp bilder igen.

Idag ska jag få besök från Stockholm av ett par Hälsingebor. Johan och Johanna och deras son kommer förbi idag. Var huuuuundra år sen vi sågs, så det ska bli suuuuper kul att se dom igen. Jag väger liiiite mer sen sist men dom har sett på bloggen att det handlar inte om matproblem utan att jag har en människa i min mage...inte som jag ätit upp utan som...jah ni fattar!!! =)

AU revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards