ingopingo

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av INGO - 17 maj 2011 11:07

Hallå!

Jag och Ingo gick precis upp

Var uppe hela natten, sen tog vi en morgonpromenad 05:30. Sen somnade vi, tills nu!!!!!!!! Guuuud vad skönt det var!

Jag har haft molandevärk i magen i 2 dygn nu. Magen är väldigt tung. Känner skillnad på bärandet. Ljumskarna har blivit bättre efter att jag slutat jobba.

Undrar om det betyder att det snart är dags när man känner den här "mensvärken" som det känns som.

Han bankar och säger hej flera gånger om dagen.

Har liksom ingen kraft i magen att ta mig upp ur sängen. Eller jag kanske har det, men det känns så obehagligt att spänna magen när det är en människa där inne...skum känsla.


I morgon ska jag träffa tjejerna. Carro har börjat sälja bäbiskläder som heter "BLINGO" Jätte mysiga kläder. Berättar mer och länkar till henne efter jag sett mer. Ska även försöka gå på bio innan Léon kommer. Det blir Pirates of the caribbean 4.

Tänk att Ingo inte pratar...när jag verkligen tänker på det och ser han sitta tyst och bara titta på mig känns det helt skumt! Ändå så känns det ju som att han pratar...Tänk vad mycket fritid jag har när dom tankarna kommer upp. Den här ledigheten kommer verkligen lära mig att slappna av. Tur att det kommer en bäbis snart, annars skulle jag bli knäpp! VIll ju göra en massa!


Au revoir


Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards