ingopingo

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av INGO - 12 maj 2011 05:42

05:00 gick jag och ingo på vår promenad

Fördelen med att gå ut så tidigt är att han är lös och springer runt som en glad liten hund

NAckdelen är att man träffar på uteliggare som gärna vill prata

Uteliggaren: Men guuuuuuuuuuuud vilken söt hund

Jag: Kom Ingo vi går hit (KOM HIIIIIIIIIT DÅ)

Uteliggaren: När ska du ha barn då?

Jag: 10 juni (INGOOOOOOOO KOM HIIIIIIIT)

Uteliggaren: Oj oj oj vad stor du är. Jag tror att ungen kommer 12juni, kom ihåg det. Ta inget förgivet och tänk på att många kan få göra kejsarsnitt...det fick jag med min grabb...Förjäävla ont!

Jag: Så nu bajsade Ingo, så vi vänder här

Uteliggaren går emot min mage med sin ÄCKLIGA hand

Då tar jag mina första springsteg sen korpen matchen 2010..Bilden av hennes naglar har satt sig fast på hornhinnan...


Idag känns ljumskarna ganska mycket

Går som en vaggande träanka. Där får man igen för gammal mobbning när man kollade på andra gravida och undrade, måste man gå så?

JA DET MÅSTE MAN,FÖR ANNARS GÅR DET INTE ATT KOMMA FRAM!!!!!!


Brände mina mackor idag i rosten...orkade inte göra nya, har liksom ätit runt dom svarta fläckarna...

Nu ska jag försöka.....inte göra något....mmmm ska bli kul.....japp.....ok

3,5 vecka kvar nu...

     

Au revoir 

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards