ingopingo

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av INGO - 26 maj 2011 18:24

   

Vilken underbar dag jag har haft  


Stina kom och hämtade mig, vi handlade och sen åkte vi över till Carro.

Vi satt på hennes fina tomt och åt lunch och fika....(herregud vad jag har fikat idag)

Alla barn var med och Ingo

Vi pratade graviditet och barn och barn och graviditet! livet handlar inte om något annat just nu!

Sen när jag kom hem hann jag inte ens in i trappen förän Kattis ringde och sa att hon var utanför. Så vi satt på balkongen tillsammans med hennes son och pratade barn och förlossning, förlossning, barn och graviditet =)

Sen när hon gick kom Adam hem

Jag sa HEJ...sen

somnade jag med öppen mun i soffan, vaknade av att dregglet rann längst med armen...ursäkta mig men det var jäääkligt mycket dregglo. Och det var så niiiice att somna för en stund.

Så nu är jag HEEELT SLUT!!!!!!!! Har lite förvärkar just nu, hoppas på att det utvecklar sig till riktiga...(man kan ju alltid hoppas)
Men det har varit underbart!

Tack mina vänner för idag

Au revoir

Av INGO - 26 maj 2011 06:18

  Nej inte idag

Ingo har ingen lust att vara med på bild. Han ligger i fönstret som han alltid gör.

Tror att han är lite sur på mig, vi har inte varit ute än...

Solen skiner det är så skönt

Idag ska jag träffa Stina och Carro och deras bäbisar, ska bli kul att komma iväg för en gång skull. Stina ska hämta upp mig så jag kommer fram =)


Men vad då?

..........flytta på dig

Hej

INGo häär

Fattar ni

hon bloggar före hon äR UTE mEd mig

JAg HAR inte FÅTT lätta på BLÅSAN än!

FÖrstår ni hur det känns att få mat när någon annan vill

Kissa nÄR nÅGon ANNNAn säger ÅT än

Jag fattar inte varför hon INTE låter mig gå själv

Och jag har märkt att hon Blivit så lat på sista tiden

Någon stort har växt framtill på magen

Är det hon som äter mina godis bitar

Är det hon som inte orkar gå ut längre

konstigt

FETTO

JAg ÄR SÅ LESS

Igår åt hon glass....vad fick jag?

INGENTING...jjajajajaja

Ska vara med henne hela dagen idag....ADAM KOM HEM!!!!!!!!!!!!!!


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards