ingopingo

Alla inlägg under januari 2012

Av INGO - 26 januari 2012 21:05

Ingo har vaktat L boll hela kvällen.

Han vill verkligen ha den!

 

L är på lite bättre humör idag

Bävar för natten....

Men han är ju min lilla underbara goa son så det gör inget.


God natt


Au revoir


Av INGO - 26 januari 2012 19:56

Syrrans andra barn har äntligen fått ett namn :)


NOAH


Fiiint! Välkommen till världen Noah!

Av INGO - 26 januari 2012 09:29

Stackars Léon

Så himla täppt i näsan ska inte en 7 månaders bäbis vara

Dessutom glömde vi fira hans 7 månaders dag i går....dumma mig

Han är jätte sjuk, så han fick alvedon i natt och en till innan jag gick till jobbet.

Så himla typiskt nu när vi ska bort på lördag...blir väl inget av det.

För vi ska ju till en nyfödd...inte så bra att komma och smitta ner den lilla (som fortfarande inte har något namn)

Fatimaaaaa ni måste bestämma er nu!!


Jag tittar ut genom fönstret och det snöar...det är ju vinter nu. Har inte riktigt accepterat det. Hoppas våren dyker upp snart.

Idag ska jag luncha med Johanna och Theodor, ska bli kul! För dom kommer att flytta vilken dag som helst.

Hennes kille är fotbollsspelare så snart får dom reda på vart han ska spela....så kan det vara. Då är det bara att packa ihop och sticka. Tråkigt för mig....Men men tur att det finns mail. Kul för dom som får se nya städer/länder ganska så ofta.


Jag längtar efter min familj!! Vill hem till dom nuuuu!



Au revoir

Av INGO - 25 januari 2012 05:15

Hemsk natt

Ingen sömn

Léon är inte på topp

Han skriker rätt ut

somnar

vaknar

somnar vaknar

Vill bara äta hysteriskt mycket

I natt blev han lite täppt i näsan också...

Så himla jobbigt att sätta sig i en bil och dra till jobbet när han inte mår bra

Fan vad livet är orättvist

Det blir bara jobbigare och jobbigare

Går inte ens att räkna ner och kämpa

Hur kunde jag fatta ett sånt jäääävla dåligt beslut om att börja jobba direkt?

Skulle lyssnat på mina vänner

Jag är så dum


Tanken är att se Fatima och bebben i helgen för sen åker dom bort en längre tid

Men om Léon börja bli förkyld kan vi ju inte hälsa på dom. Det skulle vara helt hemskt:(

Hoppas inte att det blir så.


Snälla dagen

Gå fort

Au revoir


Av INGO - 24 januari 2012 20:17

   

L  har bajsat fyra gånger idag....hm

Allmänt gnällig

Det brukar han inte vara

Är det tänder på G?

Just nu sitter han och kolla på Äntligen hemma

Sitter som klistrad...hoppas han inte har fastnat för Lollos silikonläppar...hur ser hon ut??

Nej han väägrar låta mig skriva på bloggen...måste sluta

Au revoir

Av INGO - 24 januari 2012 06:34

Hallåj!


Idag är det dags att besikta bilen...hoppas det går bra. Bromsarna började tjuta för två dagar sen. Så det måste jag fixa innan det blir för slitet.

Sen åker jag till jobbet.


Alla är vakna!

Så vi ska äta frukost tillsammans nu!

Hinner inte skriva mer....Skriver senare.

Fatima och Glenn är hemma med barnet nu i allafall, alla mår tipp topp!

Elliot tyckte att han skulle heta Charlie...:) så vi får se om han har något namn innan veckans slut:)


Au revoir

Av INGO - 23 januari 2012 18:59

   

Tack för presenten Theodor!!!!!

Av INGO - 23 januari 2012 12:24

Syrrans bäbis vägde 3900kg, 52 cm lång

Ser precis ut som Elliot när han föddes, liiiite ljusare.

Åhh han var så söt!!

Dom kommer förmodligen kunna åka hem idag och visa upp miraklet för brorsan Elliot....

Syrran är glad över att det är över!

Namn är dom inte överens om än. Glenn sa senast i luren "Charlie" Fatima är inte hundra...

Fortsättning följer...


Jag saknar min Léon

Mitt hjärta dunkar så hårt av längtan efter han....:(

Det blir verkligen bara värre och värre.

Tur att jag blir mammaledig 1 maj, kryssar dagarna....


Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards