ingopingo

Alla inlägg under maj 2013

Av INGO - 19 maj 2013 10:40

L är redan ute och härjar
Vädret är underbart.
Jag mår lite bättre idag, tror jag... Sjukan ringde i morse och berättade att jag hade fått en kraftig urinvägsinfektion efter förlossningen som hade vandrat uppåt därav smärtan i magen.
Tur att det inte var livmodern...
Så i morgon och tre veckor fram ska jag få dropp på ackis för att få upp mitt blodvärde som inte är bra just nu.
Jaja bökigt men nödvändigt.
Önskar att jag orkade vara ute med L:(

N sover så jag passar på att ligga ber lite. Lilla arabiska prinsessa :)

Av INGO - 19 maj 2013 01:23

God natt

Av INGO - 18 maj 2013 17:37

     

Vi är jätte glada över att så många har brytt sig om att gratta och välkomna N till världen. tack så mycket!

 

Av INGO - 18 maj 2013 15:05

Morgonen började inte så bra

Fick fruktansvärt ont i höften och magen, kunde inte ligga eller sitta...

Jag grät av smärta så mamma fick komma och hämta mig och köra upp mig på gyn akuten.

Hmmm....någon som känner igen den här historien...ja det upprepas från förra förlossningen...

Jag var så ledsen och rädd och tappade allt hopp på vägen dit. Varför kan jag inte bara få njuta av att få ett barn?

Mitt HB hade sjunkit och jag måste få hjälp att få upp den. Dom såg att det var någon slags infektion, så jag fick tabletter för det... Men livmordern såg bra ut på ultraljudet som dom gjorde.

Höfterna kan dom inte hjälpa mig med. Kan inte beskriva hur det känns. Jag har inte ont i höftkulan liksom utan det känns så ytligt. Det brinner på huden och jag kan inte gå eller stå. Smärtan som kommer är värre än förlossningsvärkar.

Får hoppas att det går över snart.


Så nu är jag hemma. försöker tänka positivt, men det är inte så lätt när man har varit ute fem dagar på fem veckor. Det är så deppigt.

Jag vill bara känna lycka nu! Allt är ju bra men det är min kropp som sviker mig. Stackars alla människor som har ont i kroppen under längre tid, jag lider med er.


Oj nu bajsade prinsessan.....hon bajsar glitter alltså. Tjejer bajsar ju inte!


L är så himla gullig mot N, det är helt underbart. Han är så duktig!!

 


Första leendet....Hon ser bara elak ut jag vet!

 


Nu ska jag ladda inför eurovision, jag älskar det programmet! LOVE LOVE!!! Heja Robin, tror faktiskt att han kan skrälla. Topp 5 absolut!

Hoppas inte Danmark vinner, gud så tråkigt.


Älskar min familj och vänner, tack för all hjälp som vi har fått!

Av INGO - 17 maj 2013 20:00

Nu är det let's dance!!

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards