ingopingo

Alla inlägg under maj 2013

Av INGO - 10 maj 2013 12:55

Tog en taxi ner på stan och satte mig på en stol...sen satte jag mig i en taxi hem igen =) Så mycket kan jag röra mig. Första gången jag var ute på någon vecka (som inte var sjukhusbesök)

Vi fikade med A familj och syskon. Det var jätte trevligt. Träffade A halvsyrra också, som har en 7 månaders dotter. Super söt. Blåare ögon får man leta efter.


Min kropp verkar inte förstå att den ska föda ut barnet nu. Fast jag är ju faktiskt beräknad den 14:e maj så jag kan ju inte förvänta mig något innan dess. Men det känns ju såååå himla mycket. Sammandragningarna flödar och dom är kraftiga.

Aaaaajjjjj just nu exempel...


Nu är A ledig i 2 månader och vi njuter av varje dag tillsammans. Älskar dig! Titta mina två ögonstenar. Jag är lyckligt lottad!

 


Av INGO - 10 maj 2013 11:17

Inget händer just nu.
En del som undrat:) tack för att ni bryr er!!

Av INGO - 9 maj 2013 20:26

Men jag blev hemskickad...
Jag har såna sammandragningar som håller i sig men nu skulle jag få åka hem. Det positiva var att min livmodertapp var lite mogen:) det låter bra.:)och att det finns en risk att kroppen reagerar på deras kontroll av den. Vill inte gå in djupare på vad dom gör för känsliga läsare:)men det påverkar att en förlossning sätts igång.
Så håll tummarna nu att jag slipper igångsättningen på tisdag.

Nu ska jag ta mig hem från förlossningen. A pappa körde mig hit och nu ska han hämta mig. Tack för hjälpen!

Av INGO - 9 maj 2013 16:25

                  

Av INGO - 9 maj 2013 07:42

Fick presenter av Carro igår, taaaaack! Blingo heter märket världens skönaste kvalité.

Av INGO - 8 maj 2013 19:48

Dermalogica produkter är rätt för mig.
Beställde dom igår...kom idag. Det är bra service. Jag brukar aldrig köpa speciella grejer att det måste vara märken hit och dit, förutom dessa.

Av INGO - 8 maj 2013 12:54

L och A är ute och shoppar. Gull-unge:)

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards