ingopingo

Alla inlägg under september 2010

Av INGO - 25 september 2010 20:26

Nu har jag målat och tapetserat halva väggen. Ville göra klart allt, men A hejdade mig...............................................


.sur.......GLAD =)

Det blir super fint, vad tycker ni?

   

Av INGO - 25 september 2010 15:03

 

Nu är det dags att ta tag i rummet längst in. Hittade tapeter idag och färg, är igång!!!!!!!! Vad tycks?

Känner igen mig själv när jag med speedfart bestämmer mig i butik, kommer och SKA BÖRJA DIIIREKT. A kommer hem från jobbet närsom. Hoppas han gillar tapeten

=)

Av INGO - 25 september 2010 08:43

Syrran uppe och jag nere  Ingo...ingen mascara idag       

Av INGO - 24 september 2010 20:49

Helg.....=godisätande

Syrran e här för att vi ska kolla på färg och tapeter i morgon. Ska bli kuuul! Vi sitter och kollar på idol, tycker att dom har sparkat ut dom jag också hade kickat bort! =)  Vi har haft brasan tänd idag, det e så himla mysigt. Sen har jag anmält mig som att vara frivillig att städa våran trappuppgång...ångrar det lite, var arg när jag sa ja...jaja sånt e livet

Sov gott

au revoir  

Av INGO - 24 september 2010 08:12

Goden morgen


Hej det e ingo

sov inget inatt

morsan är konstig

jag får knappt ligga vid hennes fötter längre

brukar slicka lite på hennes fötter men nu får jag inte röra ena

varför?

ska undersöka saken

nu kommer hon

HON HAR STRUMPOR PÅ SIG???? Hon brukar aldrig ha det...

mystiska kvinna

...30 åriga tant

shit....jag spelar död så märker hon inget

 

Av INGO - 23 september 2010 11:04

Ingo e så uuuutråkad jämt. Jag blir stressad 

Idag fick jag bra besked gällande ett jobb. Känns så skönt! 

Solen skiner idag igen. A har tagit en sväng med Emil till MM, hoppas han köper något fint till mig ;) Hundra spänn på att han köper en natur film till sig själv =)

Nej men ska jag ta och försöka lära mig programmet Flash nu kanske...shiiit va svårt det e. Har gjort klart första uppgiften för den andra kursen iallafall, men jag kan inte leva på det. DAGS ATT TA NYA TAG!

Rummet närmast toaletten ser lite bättre ut nu. Har nästan tömt hela rummet, känns bra, snart kan vi börja måla och tapetsera.

 

Av INGO - 22 september 2010 21:50

Det blev kyckling med rotfrukter och fetaost. ganska gott, lite hårda rotfrukter trots att jag hade dom i ugnen i 50 min....Svårflörtade

Stina och Mia var över på lite middag och det var som vanligt jätte trevligt. Kolla lite idol och Carina Berg flyttar in med lite ostbågar..men jag vet inte vad som hänt. Tog bara fem NÄVAR och sen var jag inte sugen längre...fattar inte, börjar jag bli normal?

      

Ingen ville vara med på bild i kväll så det blir bara lite inredningsbilder =)

A är påväg hem från Solvalla nu, han vann på sista loppet. Så han gick inte back iallafall=) Nej nu ska jag ut med ingo. Han har legat och kollat mot dörren i 6 timmar nu....längtar efter A antar jag...jag duger tydligen inte...

Fick ett mail från en vän idag som hade fått sin nya valp. Kolla in den här sötnosen!!

 

Kommer väga 65kg en vacker dag..Ingo väger 3kg...

Dom kan ju leka....på håll om inte annat....    

Sov gott

Au revoir

Av INGO - 22 september 2010 17:45

Hej! Det blev inget S. Mina vänner hade förväntat sig middag trots överraskningen i går =) Så jag har lagat lite mat nu och dom kommer om fem minuter.

A fick åka själv med sin pappa till trav. Lägger upp bilder på kvällen senare.

Au revoir

Presentation

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

INGO


Ovido - Quiz & Flashcards